AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Del Skrevet 11. januar 2024 Min forlovelsesring har blitt litt for stor. Det er en enkel sølvring. Noen som har fått forminsket denne hos feks bjørklund ?(der den ble kjøpt) Hva er ca pris? Anonymkode: 13614...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 22. januar 2024 #2 Del Skrevet 22. januar 2024 Ikke mitt innlegg, men vil gjerne vite jeg også. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Del Skrevet 28. januar 2024 Er det ikke bare å ringe/gå innom og spørre? Anonymkode: 67fca...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Del Skrevet 28. januar 2024 ….eller google, her fra Gullfunn: Kan jeg få endret størrelse på ringen min? Ja, for våre kunder tilbyr vi gratis målforandring av gullringer som er kjøpt til ordinær pris og er ubrukt innen 30 dager etter kjøpsdato. Vi dekker kun kostnaden for målforandring opptil 3 størrelser opp og 3 størrelser ned, så langt ringen kan reguleres 3 størrelser. Skal du målforandre ringen flere størrelser enn dette, dekker vi ikke kostnaden. Dersom du har handlet en ring til kampanjepris koster målforandring 350 kr. (Dette gjelder kun ringer i gult og hvitt gull) Hvis du trenger å endre størrelse på en ring som ikke er kjøpt hos oss eller det er gått over 30 dager, ber vi deg om å levere ringen hos din nærmeste Gullfunn butikk, så finner vi en løsning sammen. Anonymkode: 67fca...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå