Fighter83 Skrevet 11. januar #21 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kan det komme så tidlig altså?🤔🥰 Anonymkode: 22e8e...046 Jeg reagerte fordi jeg ikke fikk mensenblødninger etterhvert. Det burde jo skjedd nå liksom tenkte jeg, ut i fra at smertene vedvarte liksom. Når jeg søkte litt på nett rundt dette så var jeg litt redd det kunne være graviditet utenfor livmor. Tok derfor graviditetstest men fordi det var litt for tidlig så var den negativ, noe jeg også var klar over pga evt befruktsningsdato og eggløsningsdag. 1 uke o.l etterpå så var smertene mye mindre men blødningene hadde fremdeles ikke kommet. Tok derfor en ny test- da var den positiv. Smertene forsvant etterhvert. Jeg opplevde ikke det samme ved neste graviditet. Mulig det oftere er mer smerter pga at morkaken satt på fremre livmorvegg... hadde veldig mye mer kynnere også etterhvert men hadde det ikke likt i neste graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #22 Del Skrevet 13. januar Egget kan sprekke blodkar på vei ut, som kan gi smerter. jeg gikk til en gynekolog grunnet smerter etter eggløsning, ble gjort en ultralyd som kunne vise at eggløsning nylig hadde skjedd også forklarte hun dette med blodkarene. Anonymkode: 4ef9f...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 17. januar #23 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 14.18): Hadde eggløsning på mandag, og har etter det hatt mye murringer og stikkinger i eggstokkene og livmor. Noen andre som har opplevd det? Er jo bare 2-3 DPO så kan ikke være gravid symptomer eller festesmerter 😅 Anonymkode: 22e8e...046 Har du funnet ut av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-- Skrevet 17. januar #24 Del Skrevet 17. januar (endret) Dette er helt normalt å ha noe smerte etter eggløsningen, på den siden hvor den eggløsningen tar plass, også på nedre rygg eller noe annet liggende plass. Når follikkelen slipper egget, slipper den også noe væske, som kan være irriterende og vi føler smerte noe tid etterpå. Noen ganger jeg hadde så stor smerte at jeg kunne ikke stå på den siden foten hvor eggløsningen skjedde. Eggstokken min på høyre side var veldig sensitiv og jeg følte hver eggløsningen i det nøyaktige øyeblikket, noen ganger hele døgnet etterpå. Selvfølgelig, det er godt å sjekke med gynekolog hvis det forbyr dagaktiviteter eller du mistenker fertilitetsproblemer. Men mest, du vil bli tilbudt bare ibux 😅 Endret 17. januar av Eva-- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #25 Del Skrevet 18. januar TS skriver at hun hadde eggløsning på mandag. 11 januar er ca 3-4 DPO. Har man en kort syklus passer disse murringene ganske godt med når progesteronet peaker og man begynner å få alle de typiske lutheal-fase symptomene. Jeg har 27-30 dagers syklus og trodde alltid jeg var gravid 4-5-6 DPO nettopp pga disse murringene som snek seg innpå. 😛 Jeg prøver også å bli gravid for tiden og fordi jeg er så sensitiv til alt som skjer i kroppen for tiden, så går jeg bare rundt og er sykt forvirra konstant. Åh, en murring? Hva er det? Det har jeg aldri opplev før. Er det mensen, for sen eggløsning, er det festemurring, eller er det noe galt? Anonymkode: 81e48...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå