AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Hei. Prøver å bli gravid. Tror jeg hadde eggeløsning søndag eller mandag. Hadde noe murringer før og på disse dagene. Har fortsatt en del murringer og rare smerter i livmor/nederst i mage. 3/4 dpo? Hatt det helt siden eggeløsning. Er det for tidlig med så tidlige symptomer? Husker ikke jeg hadde det med de to tidligere barna? Anonymkode: d3a0c...385
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #2 Skrevet 11. januar 2024 Spør du om du har hatt eggløsning og hvilke symptomer som er, eller om du har symptomer på graviditet? Anonymkode: 10992...a96
Sofakona Skrevet 11. januar 2024 #3 Skrevet 11. januar 2024 Har du stabil syklus? Symptomer på eggløsning er ikke bedre måten å finne ut om dettr
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #4 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Spør du om du har hatt eggløsning og hvilke symptomer som er, eller om du har symptomer på graviditet? Anonymkode: 10992...a96 Beklager jeg ordla jeg meg feil! Mener symptomer på graviditet, selvfølgelig 😂 Uff.. Går fort i svingene! Anonymkode: d3a0c...385
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #5 Skrevet 11. januar 2024 Sofakona skrev (52 minutter siden): Har du stabil syklus? Symptomer på eggløsning er ikke bedre måten å finne ut om dettr Stabil syklus. Mener symptomer på graviditet så fort etter eggeløsning. Ordla meg litt feil🙈 Anonymkode: d3a0c...385
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #6 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Beklager jeg ordla jeg meg feil! Mener symptomer på graviditet, selvfølgelig 😂 Uff.. Går fort i svingene! Anonymkode: d3a0c...385 Det er ikke symptom på graviditet du kjenner, men symptom på progesteronstigning. Det har du uavhengig om du blir gravid eller ikke. Jeg sier blir fordi du ER ikke enda gravid da egget ikke har rukket å engang prøve å feste seg enda. Anonymkode: 90b65...d13 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #7 Skrevet 11. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Beklager jeg ordla jeg meg feil! Mener symptomer på graviditet, selvfølgelig 😂 Uff.. Går fort i svingene! Anonymkode: d3a0c...385 Jeg tviler det er symptomer på graviditet så kort tid etter eggløsning. Det trenger ikke ha festet seg engang, tre dager etter eggløsning. Anonymkode: 10992...a96
Sofakona Skrevet 11. januar 2024 #8 Skrevet 11. januar 2024 Det er for tidlig for gravid symptomer. De fleste får ikke dette får 10-14 dpo( og de fleste får ikke der får 6-9 uker)
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #9 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei. Prøver å bli gravid. Tror jeg hadde eggeløsning søndag eller mandag. Hadde noe murringer før og på disse dagene. Har fortsatt en del murringer og rare smerter i livmor/nederst i mage. 3/4 dpo? Hatt det helt siden eggeløsning. Er det for tidlig med så tidlige symptomer? Husker ikke jeg hadde det med de to tidligere barna? Anonymkode: d3a0c...385 Har akkurat samme spørsmål, jeg har også lagt ut et innlegg om dette, så sykt merkelig😂😂 Jeg er også 3-4 DPO og har hatt murringer og stikkinger etter eggløsning, lurer også på hva det er, hadde det heller ikke sånn sist graviditet🤔 Noen som sa det kunne være festesmerter🤷🏼♀️ Anonymkode: ad80c...e37
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #10 Skrevet 11. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Har akkurat samme spørsmål, jeg har også lagt ut et innlegg om dette, så sykt merkelig😂😂 Jeg er også 3-4 DPO og har hatt murringer og stikkinger etter eggløsning, lurer også på hva det er, hadde det heller ikke sånn sist graviditet🤔 Noen som sa det kunne være festesmerter🤷🏼♀️ Anonymkode: ad80c...e37 Det er nok bare vanlige smerter som kan komme før, under eller etter eggløsning Anonymkode: 10992...a96 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #11 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har akkurat samme spørsmål, jeg har også lagt ut et innlegg om dette, så sykt merkelig😂😂 Jeg er også 3-4 DPO og har hatt murringer og stikkinger etter eggløsning, lurer også på hva det er, hadde det heller ikke sånn sist graviditet🤔 Noen som sa det kunne være festesmerter🤷🏼♀️ Anonymkode: ad80c...e37 What, seriøst? Så MERKELIG! Jeg har lest flere steder nå mange har hatt slike ‘smerter’ og faktisk har vært gravid så jeg har et håp jeg da. Har aldri hatt det slik etter eggeløsning før. Hadde vært morro om vi begge ble gravide. Da har vi termin samtidig😄 Anonymkode: d3a0c...385
Sofakona Skrevet 12. januar 2024 #12 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): What, seriøst? Så MERKELIG! Jeg har lest flere steder nå mange har hatt slike ‘smerter’ og faktisk har vært gravid så jeg har et håp jeg da. Har aldri hatt det slik etter eggeløsning før. Hadde vært morro om vi begge ble gravide. Da har vi termin samtidig😄 Anonymkode: d3a0c...385 Husk at man er ikke gravid 3-5 dpo. De fleste får ikke gravid symptomer før 10-18 dpo. Så symptomer nå er oftere etter alle hormoner som kommer etter eggløsning 1
Gjest Kanino Skrevet 12. januar 2024 #13 Skrevet 12. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har akkurat samme spørsmål, jeg har også lagt ut et innlegg om dette, så sykt merkelig😂😂 Jeg er også 3-4 DPO og har hatt murringer og stikkinger etter eggløsning, lurer også på hva det er, hadde det heller ikke sånn sist graviditet🤔 Noen som sa det kunne være festesmerter🤷🏼♀️ Anonymkode: ad80c...e37 Ikke noe som meg bekjent heter festesmerter. Festeblødning kan forekomme hos noen Endret 12. januar 2024 av Kanino
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #14 Skrevet 12. januar 2024 Festesmerter er en myte... Dessuten fester ikke egget seg før 8-12 dpo. Så nei, det er ikke graviditetssymptomer du kjenner. Egget må feste seg før kroppen produserer hcg og da kan det fortsatt ta noen dager før du får symptomer.. Anonymkode: 6617b...020 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #15 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Festesmerter er en myte... Dessuten fester ikke egget seg før 8-12 dpo. Så nei, det er ikke graviditetssymptomer du kjenner. Egget må feste seg før kroppen produserer hcg og da kan det fortsatt ta noen dager før du får symptomer.. Anonymkode: 6617b...020 Fester seg ikke før 8-12 dpo er jo litt feil da😅 Jeg har testet så tidlig som 9 dpo, og da visste jeg når eggeløsning var. Anonymkode: d3a0c...385
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #16 Skrevet 13. januar 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Fester seg ikke før 8-12 dpo er jo litt feil da😅 Jeg har testet så tidlig som 9 dpo, og da visste jeg når eggeløsning var. Anonymkode: d3a0c...385 Og hva er feil med hva vedkommende sier når de sier 8 til 12 dager og du sier du har testet på 9 dag? Da faller ut akkurat innenfor det de skrev. Anonymkode: 10992...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå