AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Noen som har leid reisetrille på sunwing hotell? Hvorden var kvaliteten? Kunne ryggen legges ned for soving i vognen? Skal til sunwing hotell på Tenerife med barn på 1,5 og 3 år. Ser for meg at det er lurt å ha vogn til begge, men usikker på hva som er beste løsningen. Leie trille til begge to på hotellet? Ta med en hjemmefra, og leie til den andre? Prøver å se etter brukt søskentrille på finn, men det er ikke lett å finne... Hva hadde dere gjort? Jeg har ingen erfaring med å reise med barn, så veldig usikker på hva som vil fungere best Anonymkode: c6df9...de6
Furstina Skrevet 11. januar 2024 #2 Skrevet 11. januar 2024 Vi gjorde det, men det var för många år sen (15-16 kanske). Vi hade då en 1½ åring och en 4 åring. 4 åringen gick själv, eller fick åka i trillen och vi bar den lilla (speciellt hem från restaurang senare på kvällen). Nån gång fick den stora sitta i vagnen med den lilla i knä. Jag saknade inte att ha två vagnar men vårt äldre barn var ju äldre än dina. Vi valde att leie för att slippa packa med vår egen, riskera att den skadas i bagagehanteringen etc. Vi fick välja trille på hotellet och det gällde att vara först, det fanns ju ett antal olika modeller att välja på, med olika fördelar. Vi var nöjda med en vi fick tag på. Känslan var att de fått eller köpt trille, kanske att någon rest ner med trille och valt att lämna den på hotellet istället för att ta hem den.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #3 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som har leid reisetrille på sunwing hotell? Hvorden var kvaliteten? Kunne ryggen legges ned for soving i vognen? Skal til sunwing hotell på Tenerife med barn på 1,5 og 3 år. Ser for meg at det er lurt å ha vogn til begge, men usikker på hva som er beste løsningen. Leie trille til begge to på hotellet? Ta med en hjemmefra, og leie til den andre? Prøver å se etter brukt søskentrille på finn, men det er ikke lett å finne... Hva hadde dere gjort? Jeg har ingen erfaring med å reise med barn, så veldig usikker på hva som vil fungere best Anonymkode: c6df9...de6 Hva med å leie ei tvillingvogn/søskenvogn? Jeg kikka kjapt etter bilsete til leie nå når vi skal til GK snart, de leide også ut søskenvogner. Vil tippe du kan finne det på Tenerife også. Men trenger treåringen vogn? Hvis hen ikke sover på dagen lengre og dere ikke skal vandre mye i området, så hadde jeg kun ordnet vogn til yngste. Pappaen kan eventuelt ta treåringen på skuldrene. Anonymkode: 312aa...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå