AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Skulle reise til utlandet og skulle benytte meg av passautomatene for å sjekke inn, men den klarte ikke og scanne passet. Jeg hold den både med bildet ned og bilde opp og prøvde også en annen automat men gikk ikke. Gikk til slutt og sjekket inn i skranken men var kø så litt skuffet egentlig. Noen som vet hvordan man skal holde passet på automatene? Anonymkode: 842e6...1b6 1
LeneXCII Skrevet 11. januar 2024 #2 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skulle reise til utlandet og skulle benytte meg av passautomatene for å sjekke inn, men den klarte ikke og scanne passet. Jeg hold den både med bildet ned og bilde opp og prøvde også en annen automat men gikk ikke. Gikk til slutt og sjekket inn i skranken men var kø så litt skuffet egentlig. Noen som vet hvordan man skal holde passet på automatene? Anonymkode: 842e6...1b6 Det er jo ganske selvforklarende, du åpner passet med bildesiden, legger bildesiden på leseren (da blir selvsagt den andre siden ned mot deg!).. Virket det ikke var det trolig noe feil med automaten, evt passet ditt.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #3 Skrevet 11. januar 2024 LeneXCII skrev (3 timer siden): Det er jo ganske selvforklarende, du åpner passet med bildesiden, legger bildesiden på leseren (da blir selvsagt den andre siden ned mot deg!).. Virket det ikke var det trolig noe feil med automaten, evt passet ditt. Ja, gjorde det men funket ikke. Kan ha vært noe feil den dagen med automatene selvfølgelig. Måtte stå i lang kø for å få sjekket inn men gikk greit. Anonymkode: 842e6...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #4 Skrevet 15. januar 2024 LeneXCII skrev (På 11.1.2024 den 17.21): Det er jo ganske selvforklarende, du åpner passet med bildesiden, legger bildesiden på leseren (da blir selvsagt den andre siden ned mot deg!).. Virket det ikke var det trolig noe feil med automaten, evt passet ditt. Tror ikke det er det hun mener. Tror hun mener om bildet skal være til høyre eller venstre på platen. Anonymkode: d212d...1f4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #5 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror ikke det er det hun mener. Tror hun mener om bildet skal være til høyre eller venstre på platen. Anonymkode: d212d...1f4 Man legger den delen med bilde og annen informasjon (hovedsiden) inn i skanneren. Er kun en vei å legge det på. Kjenner ikke til den på Gardermoen, men alle steder jeg har skannet passet mitt har jeg åpnet det og lagt det på med den siden som bilde og navn er på. Så vidt jeg vet er det den lange tallkoden maskinen trenger. Anonymkode: e1e8f...5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå