AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Del Skrevet 11. januar 2024 På søndag trodde jeg at jeg fikk mensen, men det ble bare til en liten brun flekk i trusa. På grunn av det og at jeg følte på ganske sterke mensensmert i forhold til hva jeg pleier så begynte jeg å tenke at jeg kanskje er gravid. Har tatt flere tester siden søndag, men ingen utslag annet enn hva jeg tipper er en skyggestrek som bare jeg ser. Så, det jeg lurer på er: Jeg opplever hele tiden at jeg tror jeg får mensen, fordi jeg blir veldig våt i trusa. Jeg går på do og sjekker og neida, det er helt blankt. Det er så ofte at jeg "plages" litt med det. Dette har kun skjedd denne uken. Er det noen som er/har vært gravide som opplevde det samme da de var gravide? Anonymkode: 88e66...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #2 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): På søndag trodde jeg at jeg fikk mensen, men det ble bare til en liten brun flekk i trusa. På grunn av det og at jeg følte på ganske sterke mensensmert i forhold til hva jeg pleier så begynte jeg å tenke at jeg kanskje er gravid. Har tatt flere tester siden søndag, men ingen utslag annet enn hva jeg tipper er en skyggestrek som bare jeg ser. Så, det jeg lurer på er: Jeg opplever hele tiden at jeg tror jeg får mensen, fordi jeg blir veldig våt i trusa. Jeg går på do og sjekker og neida, det er helt blankt. Det er så ofte at jeg "plages" litt med det. Dette har kun skjedd denne uken. Er det noen som er/har vært gravide som opplevde det samme da de var gravide? Anonymkode: 88e66...f65 Kan ikke hjelpe deg annet enn å si at jeg står i samme situasjon 🤷🏼♀️ Mengder tynn hvit utflod i mitt tilfelle. Beklager evt utrivelige detaljer 😇 Nå må dagene bare gå for mindel.. utslitt av usikkerheten og dyr testing 🙈 Har nesten slått meg til ro at det har vært en haug med skyggestreker eller at jeg opplever en kjemisk graviditet. Så dukker vel mensen opp hos meg om litt... Anonymkode: 839e1...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #3 Del Skrevet 11. januar 2024 Det er bare utflod. Ta på bind også må du vente og se. Opplevde ikke noe slik når jeg var gravid, men opplevd generelt før. Anonymkode: f9725...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #4 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kan ikke hjelpe deg annet enn å si at jeg står i samme situasjon 🤷🏼♀️ Mengder tynn hvit utflod i mitt tilfelle. Beklager evt utrivelige detaljer 😇 Nå må dagene bare gå for mindel.. utslitt av usikkerheten og dyr testing 🙈 Har nesten slått meg til ro at det har vært en haug med skyggestreker eller at jeg opplever en kjemisk graviditet. Så dukker vel mensen opp hos meg om litt... Anonymkode: 839e1...04d Huff ja, jeg føler meg skitten faktisk😂 Føler jeg må bytte truse hele tiden. Håper det er et tegn på graviditet da og mensen ikke kommer😁 Anonymkode: 88e66...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #5 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er bare utflod. Ta på bind også må du vente og se. Opplevde ikke noe slik når jeg var gravid, men opplevd generelt før. Anonymkode: f9725...bc5 Jeg har aldri opplevd dette på mine 31 år, så for meg er det veldig mot normalen😊 Anonymkode: 88e66...f65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamegleve Skrevet 11. januar 2024 #6 Del Skrevet 11. januar 2024 Hvor gamle er dere egentlig? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #7 Del Skrevet 11. januar 2024 Det er vanlig å få økt utflod når man er gravid. Dette for å unngå infeksjoner nedentil, så kroppen skrur opp "rensesystemet" . Men det er også andre grunner til at utflod kan øke. Har du bilde av skyggestrek-testen ? Anonymkode: 3cf02...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #8 Del Skrevet 11. januar 2024 Jeg hadde litt brun utfold og ikke noe mer og testet positivt et par dager senere. Mye vondt i magen denne gangen og sikker på at det ikke kom til å gå veien, men er nå i uke 7+5. Fortsatt mye utfold, men som nevnt over her er jo det vanlig. Anonymkode: 2a9cd...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #9 Del Skrevet 11. januar 2024 Lamegleve skrev (3 timer siden): Hvor gamle er dere egentlig? ❤️ Jeg er 31 år Anonymkode: 88e66...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #10 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er vanlig å få økt utflod når man er gravid. Dette for å unngå infeksjoner nedentil, så kroppen skrur opp "rensesystemet" . Men det er også andre grunner til at utflod kan øke. Har du bilde av skyggestrek-testen ? Anonymkode: 3cf02...dac Når jeg tenker på utflod så tenker jeg på litt tykt og kremete, men utflod er kanskje bare en fellesbetegnelse? Hos meg er det utflodet helt gjennomsiktig. Testen med skyggestrek kastet jeg siden jeg ble sittende og glo meg i hjel😂 Anonymkode: 88e66...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #11 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde litt brun utfold og ikke noe mer og testet positivt et par dager senere. Mye vondt i magen denne gangen og sikker på at det ikke kom til å gå veien, men er nå i uke 7+5. Fortsatt mye utfold, men som nevnt over her er jo det vanlig. Anonymkode: 2a9cd...5f4 Åhh, så koselig -og gratulerer😃 Jeg opplevde hva jeg trodde var festeblødning på søndag og i går var det fortsatt ikke positivt. Skal jeg være helt ærlig så har jeg ikke peiling på noe av dette her, så vet ikke hva som er vanlig og når ting er vanlig😅 Anonymkode: 88e66...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #12 Del Skrevet 11. januar 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Når jeg tenker på utflod så tenker jeg på litt tykt og kremete, men utflod er kanskje bare en fellesbetegnelse? Hos meg er det utflodet helt gjennomsiktig. Testen med skyggestrek kastet jeg siden jeg ble sittende og glo meg i hjel😂 Anonymkode: 88e66...f65 Utflod trenger ikke være tykk og kremete Kan være litt mer tynt og… oppleves nesten som… tiss? Vet ikke hvordan forklare det Anonymkode: f9725...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #13 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Utflod trenger ikke være tykk og kremete Kan være litt mer tynt og… oppleves nesten som… tiss? Vet ikke hvordan forklare det Anonymkode: f9725...bc5 Ja, den tanken slo meg ikke før nå egentlig😂 Hvis jeg skal være veldig spesifik så vil jeg si at det er akkurat «væsken» som kommer når jeg er kåt😂 Anonymkode: 88e66...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #14 Del Skrevet 11. januar 2024 25 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, den tanken slo meg ikke før nå egentlig😂 Hvis jeg skal være veldig spesifik så vil jeg si at det er akkurat «væsken» som kommer når jeg er kåt😂 Anonymkode: 88e66...f65 Jeg kjente jeg måtte lese meg opp på utflod igjen. Og ble ekstra «Åj, jeg kan lite» når første setningen er at normal utflod kan være grønnlig. https://lommelegen.dagbladet.no/gynekologi/vaginisme/artikkel/kjennetegn-pa-normal-og-unormal-utflod/75494100 Anonymkode: f9725...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå