AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Hei. Har hørt at man kan få positiv eggløsningstest men ikke nødvendigvis ha eggløsning (at egget ikke slipper). Er det noe tegn/ måte en kan vite om man fakrisk har hatt eggløsning? For eksempel, om man får mensen ca. 14 dager etter, har man da hatt eggløsning? Og om man ikke får mensen etter ca. 14 dager etter eggløsning, da har man kanskje ikke hatt eggløsning (egget har ikke sluppet?) jeg hadde positiv eggløsningstest på søndag, og håper sånn at jeg faktisk hadde eggløsning! Nettopp sluttet på p piller så jeg aner liksom ikke om jeg har eggløsning… håper noen kan svare på dette!❤️ Anonymkode: db27b...f08
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #2 Skrevet 11. januar 2024 https://no.clearblue.com/fertilitet/anovulasjon Anonymkode: 8d746...a06 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #3 Skrevet 11. januar 2024 Eneste som kan se om du har hatt eggløsning er vel gynekologen, eller om det blir et embryo da. Mens og eggløsning hører ikke sammen som man kunne trodd. Anonymkode: fbb3d...454 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #4 Skrevet 11. januar 2024 Ja, gynekologen kan se dette. Jeg fikk påvist eggløsning ved innvendig ultralyd en gang. Han kunne se hvilken eggstokk som hadde hatt eggløsning. Tror man ser den tomme posen det er sluppet fra. Anonymkode: eef3f...088 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #5 Skrevet 11. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Ja, gynekologen kan se dette. Jeg fikk påvist eggløsning ved innvendig ultralyd en gang. Han kunne se hvilken eggstokk som hadde hatt eggløsning. Tror man ser den tomme posen det er sluppet fra. Anonymkode: eef3f...088 Kan også legge til at hvis man har stabil syklus, så selv om ingenting er garantert, er det høy sannsynlighet for at man har eggløsninger i samme intervall som man har mens. Gynekologen var veldig opptatt av syklusen min, og at den var stabil da jeg var til utredning. Han var nokså sikker på at jeg hadde eggløsning også før han sjekket med ul og blodprøver. Anonymkode: eef3f...088 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå