AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Jeg får ofte ikke svar på spørsmålet mitt, dårlig hjelp eller merker at personalet gjør feil. For lite eller dårlig kommunikasjon eller de sier de skal gjøre noe, men gjør det ikke. Det kan skje en gang, men det skjer egentlig ofte. Jeg synes det er slitsomt og jeg er skuffet. Jeg har mistet tilliten til bedrifter, organisasjoner osv. Hvorfor er det så vanskelig. Det er jobben deres! Hva er dine erfaringer med organisasjoner og bedrifter? Hva gjør bedrifter bra eller dårlig? Behandler de deg bra som kunde? Anonymkode: 88098...717
newman01 Skrevet 11. januar 2024 #2 Skrevet 11. januar 2024 Hva er det egentlig du mener? Hva spør du om, og hvem spør du? Er du relevant for den bedriften eller organisasjonen? Betaler du for tjenesten? Jobben til bedrifter og organisasjoner er antagelig ikke sentrert rundt din eksistens.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #3 Skrevet 11. januar 2024 Organisasjoner og bedrifter ? det var en ekstremt bred klassifisering. Jeg opplever at jeg personlig oftere får bedre kundeservice en venner/familie gjør. Det er nok fordi jeg tar stort sett all kommunikasjon skriftlig, jeg ber om spesifikke løsninger jeg ser for meg, og jeg er alltid hyggelig og høflig i kommunikasjonen, Jeg har selv jobba både med og i kundeservice, så jeg vet hvordan jeg foretrekker at kunder/brukere er mot meg. Vage forespørsler eller setningen; "jeg er misfornøyd", alene får det sjeldent noe sted. Omformuler med: Jeg opplever mangler med X og ser for meg Y løsning på dette problemet, tusen takk for hjelpen, så kommer man så utrolig mye lengere. Husk at de som jobber med kundehenvendelser/direktekontakt sitter ofte å snakker med mennesker hele dagen, og de som har jobba lenge med det faser ut uviktig informasjon, og de som ikke har jobba lenge med det ofte kan være ganske unge. Direkte kommunikasjon, høflig og hyggelig er som regel veien å gå. Anonymkode: ba538...590
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #4 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg får ofte ikke svar på spørsmålet mitt, dårlig hjelp eller merker at personalet gjør feil. For lite eller dårlig kommunikasjon eller de sier de skal gjøre noe, men gjør det ikke. Det kan skje en gang, men det skjer egentlig ofte. Jeg synes det er slitsomt og jeg er skuffet. Jeg har mistet tilliten til bedrifter, organisasjoner osv. Hvorfor er det så vanskelig. Det er jobben deres! Hva er dine erfaringer med organisasjoner og bedrifter? Hva gjør bedrifter bra eller dårlig? Behandler de deg bra som kunde? Anonymkode: 88098...717 Jeg mener.... Vi har hele tiden med bedrifter og organisasjoner å gjøre. Butikken, apoteket, biblioteket, kommunen, legen, frisøren, en bokhandel, en nettbutikk, Røde Kors, frivilligsentral osv osv osv. Men mye går feil. Noen ganger virker det som ingenting bare kan gå "som det skal". Det kan være hva som helst. Ulik pris i butikk og i kassen. At kundeservice sier noe som er feil. At en ansatt har lite eller ingen kunnskap men ikke sier det og bare kommer med et vagt svar. At noen fra en bedrift eller organisasjon sier de skal gjøre noe, men ikke gjør det. Uhøflige eller respektløse ansatte, dårlig kundeservice. På sykehuset at du ikke blir informert og bare sitter og venter eller at en lege gjør ting og ikke sier hva de gjør eller hvorfor. Dette er bare noen få eksempler. Anonymkode: 88098...717 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå