Gå til innhold

Mann på 57 år som liker meg, men syns jeg er for ung.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 44. Trodde menn likte yngre dame?

Anonymkode: ec967...d28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er for ung, fornuftig fyr. Når han er pensjonist er du 54 og må jobbe i 13 år til. Når du endelig kan slutte er han 80, hva får du ham med på da?

Anonymkode: 38b4b...f18

• Liker 3
Skrevet

«Menn» er like forskjellige som andre mennesker. Han er for gammel. 

Anonymkode: 783ba...2ff

• Liker 3
Skrevet

Han er nok ute etter noe mer enn en sexpartner da ja, og greier å se for seg hvor upraktisk det er om noen år. 

Men hva vet vi egentlig?  Kanskje han bare brukte det som en forklaring på at han ikke liker deg godt nok? Hvis tiltrekning er stor nok, så er det mange andre krav som får fyken. 

Anonymkode: d7b6a...bcc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er han ufør?

Anonymkode: 0f6a7...046

Skrevet

Liker du mann (57) da? Han er for gammel for deg, det ville han vært for meg også, og jeg er 52.

Anonymkode: f8431...2a5

• Liker 2
Skrevet

Smart mann. Tilfeldigvis havnet jeg sammen med en jevnaldrende mann nå og ser absolutt fordelene med det mtp pensjoneres omtrent samtidig og kan leve sammen istedenfor at en er hjemme og en er på jobb i mange år.

Anonymkode: 5b3ce...046

• Liker 4
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Du er for ung, fornuftig fyr. Når han er pensjonist er du 54 og må jobbe i 13 år til. Når du endelig kan slutte er han 80, hva får du ham med på da?

LOL. Helt idiotisk. 57 og 44 er jevngamle. De er i samme fase av livet, og ser helt like ut sammen. 

Grunnen til at han påstår hun er for ung er fordi han ikke synes hun er bra nok til å være sammen med og bruker alderen som unnskyldning.

Anonymkode: 9717d...66a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

LOL. Helt idiotisk. 57 og 44 er jevngamle. De er i samme fase av livet, og ser helt like ut sammen. 

Grunnen til at han påstår hun er for ung er fordi han ikke synes hun er bra nok til å være sammen med og bruker alderen som unnskyldning.

En del skjer med kroppen på 13 år, så vil ikke sakt helt jevngamle. Føler meg ikke jevngamle med noen på verken 16 eller 42. 

Anonymkode: babf8...214

• Liker 4
Skrevet

Har du ikke sjanse på noen på din egen alder? Hvis jeg var 44 hadde jeg aldri sett på noen på 57. Hvorfor skal du det? Samme alder er best for begge parter.

Anonymkode: d440a...d9e

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er gift med en som er 8 år eldre. Jeg er nå 58 og synes han er gammel på en måte allerede

Anonymkode: 05628...b88

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er han ufør?

Anonymkode: 0f6a7...046

Nei, han er sykepleier. 

Anonymkode: ec967...d28

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nå er de i samme fase. Om 10 år er de det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...