Gå til innhold

Gauteshow på NRK. Gøy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du om Gauteshow på NRK? Ikke akkurat woke? 😅

Anonymkode: 104c4...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gauteshow? Er det et show med Gaute Hoggormåsen? Eller Gaute Grøfte Graver? 

Anonymkode: 44b32...21f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møl.. 

Så klipp med Ella Marie. Og tror vi ble vitne til øyeblikket hvor hun følte seg gammel for første gang. For noe barnslig makkverk. 

Og siden hun er mye yngre enn meg, er jeg dinosaur 

Anonymkode: 2b7c8...817

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Basert på de 2 episodene som er lagt ut så synes jeg det er så som så. De har noen gode kommentarer og poeng, men det blir litt overskygget av alt tullet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig gøy og er glad for at de har beholdt akkurat samme stil, humor og konsept. Det er litt drøyt da og det er klart jeg blir flau også. Synes det var så flaut da de ga Sandra Borch den tannbørsten, men lo veldig av hvor flau Nate var under hele episoden! 

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset huset lo vi så tårene sprutet av episoden med Borch og de to andre. «Hemma neger»🤣🤣🤣🤣 

Anonymkode: 1ff27...149

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig gøy, og omsider er vi på vei ut av den fordummende og selvhøytidelige woke-bølgen. 

Anonymkode: 17bfa...144

• Liker 10
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme humor som jeg og ungdommene mine har, så vi lo så vi brølte av noen av vitsene. 

Men mesteparten var bare teit egt...

Anonymkode: a3d4a...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto

Det treffer meg og min humor! Lo så jeg grein av episode to( episode 1 er og bra).

jeg mener man må tillate seg å kunne le-alle som er med er tildels forberedt på humoren og det går så fint:)

synes de er tøffe. Bra noen drar strikket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det er et bra program, men synes heller ikke det skal legges ned (slik som mange folk mener det bør). Jeg personlig synes ikke det er morsomt, men skjønner at andre kan synes det er det. Hvis man ikke tåler/liker det får man skru det av. Synes det er pinlig hvor fort folk tar seg nær av ting som ÅPENBART er humor. Men det er jo bare min mening, og jeg vet at den ikke er særlig populær. 

Anonymkode: 5f6c3...9a3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det ikke er helt min type humor så synes jeg det er kjempebra at det er noen som våger å ikke være politisk korrekt og som ikke er redd for å bli kneblet at woke-ekstremistene.

Anonymkode: 90075...295

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse apehjernene (programlederne) får vel ikke PENGER for å lage det programmet? Mine SKATTEPENGER går vel ikke til dem? Dette er noe de lager på fritiden, og så blir det bare hostet på NRK sin nettside? Ikke sant?

Anonymkode: e2227...db6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var befriende og artig. Kunne spøke litt med dvergen og si det vi alle vil si og le av. Det var kjemkult. Synes alle de tre første episodene var bra, og sporty deltakere som stiller opp. Bra humor på Torstein på tvers, imponerende ironi og holdning i en antageligvis ikke lett livssituasjon. 

Nytt på Nytt er forutsigbart, og jævlig koke og politisk korrekt. De frekkhetene de kommer med er bare så lett å gjennomskue at man nesten blir forbanne siden de faktisk ikke mener det. Gauteshow er bra. 

Til du som tror at dine SKATTEPENGER kun skal gå til din underholdning får vel ta deg en bolle. Jeg betaler for KORK og annet møl som jeg ikke har interesse av i det hele tatt, så ta deg en bolle. 

Anonymkode: 1db55...e50

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...