Gå til innhold

Hæ, jeg får ingen matcher på Tinder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for FUN og for å sjekke om de samme trynene er logga på, så har jeg logga på tinder igjen, bare på pcen...ikke lasta ned noe app. 

Har vært der 2 døgn nå, og sveipa til høyre og venstre. Men jeg har NULL matcher🤣🤣 ser det er 3 som liker meg, men jeg ser jo ikke hvem det er.

herregud, er det ingen som liker meg! ? 🤣 jeg er jo helt normalt søt og fin dame. 🤣 fine bilder og skrevet litt i profilen min. 

Anonymkode: 07d10...858

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

og de samme fjesene kommer igjen og igjen, uansett om jeg har sveipet til høyre eller venstre...Skal det være slik?

• Liker 1
Skrevet

Tinder er nådeløshetens marked. Det er ikke et sted for å være god nok, men for å selge den beste versjonen av deg selv. Jeg har gitt opp Tinder for lenge siden og treffer faktisk fler damer nå.

Anonymkode: 065fa...163

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tinder er nådeløshetens marked. Det er ikke et sted for å være god nok, men for å selge den beste versjonen av deg selv. Jeg har gitt opp Tinder for lenge siden og treffer faktisk fler damer nå.

Ja, jeg skal ikke være på tinder, jeg bare var innom og så ann forholda!! 

Er ikke skuffa, bare lurer på det sånn teknisk... Altså gitt at jeg er den samme søte greie dama som for to år siden. hvorfor får jeg nå ingen matcher? 

for to år siden så fikk  jeg så fikk jeg match på alle jeg sveipa til høyre. .... stort sett samme bilda nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg skal ikke være på tinder, jeg bare var innom og så ann forholda!! 

Er ikke skuffa, bare lurer på det sånn teknisk... Altså gitt at jeg er den samme søte greie dama som for to år siden. hvorfor får jeg nå ingen matcher? 

for to år siden så fikk  jeg så fikk jeg match på alle jeg sveipa til høyre. .... stort sett samme bilda nå. 

Fleste brukerne er sikkert inaktive. Menn begynner å bli lei av å slave for storselskapenes kapitalinteresser.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fleste brukerne er sikkert inaktive. Menn begynner å bli lei av å slave for storselskapenes kapitalinteresser.

Ja, det er noe i det 🙂

Skrevet

Tinder er en spøkelsesby av tapt kjærlighet på dette tidspunktet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er appen på vei ut?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare for FUN og for å sjekke om de samme trynene er logga på, så har jeg logga på tinder igjen, bare på pcen...ikke lasta ned noe app. 

Har vært der 2 døgn nå, og sveipa til høyre og venstre. Men jeg har NULL matcher🤣🤣 ser det er 3 som liker meg, men jeg ser jo ikke hvem det er.

herregud, er det ingen som liker meg! ? 🤣 jeg er jo helt normalt søt og fin dame. 🤣 fine bilder og skrevet litt i profilen min. 

Hvor mange leser det som står der, er det så mange som halvparten? Man ser vel heller på det, og grundigere på bildene, dersom det blir match.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er appen på vei ut?

Er nok redd for det. Storkapitalen er ikke hva den engang var.

• Liker 1
Skrevet

Menn er begynt å bli lei.

Anonymkode: 2446b...911

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Tinder har hatt diverse bugs oppigjennom, så det er aldri godt å vite. Men det høres litt rart ut. 

Anonymkode: 9bb4f...e09

• Liker 1
Skrevet

Du får oppdatere interessene dine til mer mannsdominerte interesser slik at du får de opp i søkene dine. Jeg hadde ikke noe problem på Tinder for ett år siden.

Hilsen 40 år gammel kvinne

Anonymkode: ae487...daf

Skrevet

Tror mange har på avstandsmåler på Tinder. Er det noe sånt aktivert via pc? 

Skrevet

Kontakt kundeservice 

Anonymkode: a9332...9b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 2.45):

Vakkert formulert, det er bare sørgelig. Ser det for meg, nattkulde og tåke over forlatte spir og kirketårn.  Jeg traff min eiegode mann på Tinder, så jeg er ikke der lenger. Det er noen år sida da, folk var nok mindre resignerte da. 

Anonymkode: b4d7c...271

• Hjerte 1
Skrevet

Var det ikke bare for Fun da?

Anonymkode: 5f652...393

• Liker 1
Skrevet

Times are changing

Anonymkode: d0834...56f

Skrevet

Tinder er ganske dødt nå. Både menn og kvinner er dritt lei hele kjøttmarkedet og lengter etter ekte, lidenskapelig kjærlighet

Anonymkode: 43269...c03

Skrevet

Overvektig?

Anonymkode: eb50c...e53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...