AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #21 Skrevet 11. januar 2024 Noen som bruker Trumf Visa her, og vet om hvis man har registrert det som betalingskort i appen - vil man da kunne bruke det digitale kortet på appen? Er det digitale Trumf kortet registrert på det betalingskortet man har lagt inn i appen? Hittil har jeg scannet Trumf Visa kortet på terminalen, men kunne gjerne ha tenkt meg å brukt den digitale appen - hvis det viser seg at jeg bruker Trumf Visa kortet. Sikkert et åpentbart spørsmål for andre, men føler meg litt dum 🙃 Jeg bruker Trumf Visa kortet av og til på Coop, da jeg har registrert kortet i Coopay. Men jeg får bare Coop bonus, siden Coop ikke er med i Norgesgruppen. Jeg gjør det for å samle alle utgiftene på et sted (Trumf Visa appen), som gjør at jeg har bedre oversikt over hvor mye penger jeg bruker. Anonymkode: d91ea...acf
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #22 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes ikke trumf-greiene er så mye å rope hurra for akkurat. Blir jo bare småpenger man sparer. Hva mener dere andre? Anonymkode: 68145...6c3 890 kr de siste 12 mnd har jeg på trumf. Til sammenlikning sparte jeg kr 760 på REMA (æ) Anonymkode: 681ea...2af
Mardina Skrevet 11. januar 2024 #23 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Synes ikke trumf-greiene er så mye å rope hurra for akkurat. Blir jo bare småpenger man sparer. Hva mener dere andre? Anonymkode: 68145...6c3 For oss som har lite å rutte med i utgangspunktet, så er Trumf kjærkomment å ha innimellom. Har nettopp overført en liten sum selv, som kommer godt med når jeg skal handle inn litt til helgen i morgen. Det er ikke snakk om store summer, men alle monner drar osv... 1
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 11. januar 2024 #24 Skrevet 11. januar 2024 Bonustips: bestill dere Trumf Visa for ekstra trumfbonus! Gebyrfritt kort. bare betal innen forfall så er det ekstra lønnsomt+betaler man reise med kortet har man automatisk reiseforsikring.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #25 Skrevet 11. januar 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Synes ikke trumf-greiene er så mye å rope hurra for akkurat. Blir jo bare småpenger man sparer. Hva mener dere andre? Anonymkode: 68145...6c3 Det blir noen kroner, jeg handler som før, med trumf kredittkort som gir litt ekstra bonus, og har godt over en tusenlapp bygget opp siden jeg sist tok ut våren 2023 eller så. Som nevnt; jeg handler som før (!) så dette er jo bare "gratis" penger for min del. Prisene hadde neppe gått ned om jeg sluttet å bruke trumf. Anonymkode: a2a46...d90
jegerrinne Skrevet 11. januar 2024 #26 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Synes ikke trumf-greiene er så mye å rope hurra for akkurat. Blir jo bare småpenger man sparer. Hva mener dere andre? Anonymkode: 68145...6c3 Spørs det hvor flink en her. Og husker når det er trippel trumf osv Her tjener vi mer på trumf en coop. I 2023 så har vi nå 2600 kr som saldo
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #27 Skrevet 11. januar 2024 9 minutter siden, Maatte_ha_konto said: Bonustips: bestill dere Trumf Visa for ekstra trumfbonus! Gebyrfritt kort. bare betal innen forfall så er det ekstra lønnsomt+betaler man reise med kortet har man automatisk reiseforsikring. Helt enig, bruker dette selv. Men for guds skyld, betal innen forfall, for de har en høy rente selv til å være kredittkort. Så ikke ta sjansen på å spare noen kroner om man ikke har god kontroll på økonomien! Ellers er det som flere andre kort helt perfekt å få noen ekstra fordeler. Det var enda bedre tidligere, da man fikk 0,5% bonus i alle andre butikker enn de som er med i trumfordningen. Jeg bruker mastercard til reisebetaling, uten at jeg har noen gode argumenter for det vs. trumf visa. Men reiseforsikring har jeg også så å si gratis fra mitt forsikringsselskap, og er som så mange andre dobbelt/trippelforsikret mtp. reise. Anonymkode: a2a46...d90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå