Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har bygget opp saldo på trumf, går det da ann å overføre penger til konto eller må man bruke det på mat osv?

Anonymkode: 379a0...be5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når man har bygget opp saldo på trumf, går det da ann å overføre penger til konto eller må man bruke det på mat osv?

Dette kan overføres til konto eller du kan handle for dem 😀

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan overføre til konto. Pleier jeg å gjøre 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan overføre til konto ja. Det er veldig enkelt. Når du er inne på Trumf sine sider, så er det bare å trykke på bruk bonus og velge at du vil overføre til kontonummer. 

Det tar ofte 1 dag eller 2, før pengene kommer på konto da. 

• Liker 3
Skrevet

Vil bare legge til at du må sjekke ut ViaTrumf! Det er virkelig gratis penger. 

Anonymkode: fa5be...eee

• Liker 1
Skrevet

TS her. Takk for alle svar. Kult at man både kan overføre til konto eller bruke de på mat osv. 🙂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vil bare legge til at du må sjekke ut ViaTrumf! Det er virkelig gratis penger. 

Anonymkode: fa5be...eee

Hva er ViaTrumf? 

Skrevet

Ah, spare trumf bonus på netthandel. Ja kanskje det 🙂

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke trumf-greiene er så mye å rope hurra for akkurat. Blir jo bare småpenger man sparer.

Hva mener dere andre?

Anonymkode: 68145...6c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes ikke trumf-greiene er så mye å rope hurra for akkurat. Blir jo bare småpenger man sparer.

Hva mener dere andre?

Som en med lav inntekt som må vurdere bruken av de siste hundrelappene hver måned, så er det ingenting som heter «småpenger».

Syns Trumf er en bra greie, trenger ikke gjøre annet enn å handle vanlig i butikken (kortet er registrert), og blir veldig glad for de ekstra kronene man da får via Trumf av og til 😊

Anonymkode: a4069...bef

• Liker 4
Skrevet

Jeg lar poengene stå (enn så lenge) i tilfelle jeg en dag står på Kiwi/Joker uten kort. Har før vært ute og bare gått tur med kun mobilen i lomma, så kommet på at det var noe jeg trengte på butikken. Da var det bare å aktivere beløpet jeg ville bruke i trumf-appen, og betale slik. Greit å ha i bakhånd.

Anonymkode: 1403f...43f

Skrevet

Et tips (eller to ang viatrumf).
1. Man kan laste ned en utvidedelse til nettleseren slik at man får en varsling om nettbutikken du går inn på er en del av viatrumf.

2. For å få viatrumf, må man gå via viatrumf.no slik at besøket blir registrert. Men om man feks går via siden til en butikk, kan man få en høyere pris oppgitt enn dersom man går inn via feks prisjakt. Det jeg da gjør, er at jeg først går inn gjennom viatrumf for å registrere besøket. Deretter går jeg inn via prissjekkeren og handler produktet der. Legger deretter inn en 'ny hendelse' etter en uke på viatrumf slik at jeg også får penger tilbake der.

Last ned appen til trumf også, da kan du enkelt overføre trumf til konto eller til en butikk om du vil betale med det.

Anonymkode: 681ea...2af

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Et tips (eller to ang viatrumf).
1. Man kan laste ned en utvidedelse til nettleseren slik at man får en varsling om nettbutikken du går inn på er en del av viatrumf.

2. For å få viatrumf, må man gå via viatrumf.no slik at besøket blir registrert. Men om man feks går via siden til en butikk, kan man få en høyere pris oppgitt enn dersom man går inn via feks prisjakt. Det jeg da gjør, er at jeg først går inn gjennom viatrumf for å registrere besøket. Deretter går jeg inn via prissjekkeren og handler produktet der. Legger deretter inn en 'ny hendelse' etter en uke på viatrumf slik at jeg også får penger tilbake der.

Last ned appen til trumf også, da kan du enkelt overføre trumf til konto eller til en butikk om du vil betale med det.

Anonymkode: 681ea...2af

Ja her var det flere gode tips. Regner med at jeg prøver meg på Viatrumf. Takk igjen for tips 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva mener dere andre?

Jeg er student og trumfbonusen gjør nytte for seg som nødpenger når det står 14 kr på konto og det er ei uke til studentlånet kommer. Glad for hver eneste krone!

Anonymkode: a0e01...9d1

Skrevet

Jeg har Kiwi som nærbutikk og hendler der minst et par ganger i uken. Likevel har jeg 44 kr i trumf for hele året. Lurer på om jeg har gjort noe feil når jeg har registrert kortet mitt.

Anonymkode: 25776...b50

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har Kiwi som nærbutikk og hendler der minst et par ganger i uken. Likevel har jeg 44 kr i trumf for hele året. Lurer på om jeg har gjort noe feil når jeg har registrert kortet mitt.

Da må det nesten være noe feil ja!

Sjekk om du har Kiwi Pluss, da det meste av bonusen fra Kiwi kommer av at du er Pluss-medlem. Jeg fikk 30kr bonus i går bare fordi jeg kjøpte bind! (50% bonus på bind og tamponger)

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du må aktivere Kiwipluss på nettsiden deres. Du bør også skaffe deg Trumpvisa og betale med det.

Anonymkode: dc8f4...b42

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hos min kiwi verken ser eller hører man på den kortleseren om man har fått slått inn kortet. Jeg har begynt å levere det til den i kassa. De bruker samme leseren, men de ser i hvert fall på skjermen om det virker.

Nå har forøvrig Norli også fått Trumf, og har 25% bonus på mange varer denne uken. Jeg skulle akkurat handle der i går, så det passet meg perfekt. Ble noen kroner der. Når det gjelder viatrumf synes jeg det blir litt lite motiverende når det tar mange måneder fra feks et hotellopphold til man får pengene. Men greit når det plutselig deiser inn noen kroner man har glemt da.

Anonymkode: 1b380...fa4

Skrevet

Det lønner seg også å ha Kiwi Pluss-appen. Da får du se hvor mye du fikk i bonus umiddelbart etter handelen er gjennomført. Og du får se hele kvitteringen digitalt 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva mener dere andre?

Jeg synes ikke det er småpenger. Vi handler hovedsakelig på Kiwi og bruker Trumf Visa som gir litt ekstra bonus. Sørger også for å handle inn stort når det er trippel trumf og kjøper alt av vaskemidler, såpe, tannkrem, hermetikk osv da. Som en familie på fire har vi tjent 6226 kroner i Trumfbonus de siste 12 månedene.  

Anonymkode: 1a3f5...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...