AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Trenger litt råd og tanker rundt dette:) Har en datter som er 12 år, hun har alltid vært en sosial en, og vi som mor&datter har alltid hatt et fint,åpent og ærlig forhold, nå er vi i litt hormonell tider med mye følser og trass(?) Og jeg føler at jeg som mor ikke når helt gjennom. Kanskje ikke uvanlig at alt jeg sier/gjør er teit i hennes øyne akkurat nå men kjenner jeg føler jeg har møtt på en vegg med og nå gjennom, uansett hva jeg spør om så blir jeg møtt med en vegg (med mindre ikke det er snakk om at hun kan få ditten eller datten 😅) hun liker og henge med venner og venner har stått høyt på lista, men i det siste ser vi at det er vanskelig og være med venner etter skolen, hun sier hver dag før skolen at hun enten skal ha med noen hjem eller være med noen men ender med og komme hjem alene 9 av 10 ganger, og sier "nei det passet ikke for de alikevell" de fleste jentene i klassen går på håndball, hun gjør ikke det hun går på en annen aktivitet. Har prøvd og spørre om det er noe spesielt grunn for at det blir slik, men får ikke særlig til svar, vet at hun sitter og skriver meld med venner når de er hver for seg osv. Nå bor ikke vi på en kjempe stor plass til info;) Hver elevsamtale vi har på skolen sier læreren at hun alltid har noen og være med på skolen, mange venner både i sitt trinn og trinnet under, har prøvd og spørre læreren om det er noen konflikter eller ting som har oppstått men han har ikke merket til noe. Må legge til at hun trives godt på skolen, og aldri vært en dag at hun ikke vil på skolen eller noe problem rundt dette. Men klarer ikke legge fra meg tanken på at det kan være noe jeg ikke ser? Og snakke med henne om det har jeg prøvd, prøvd og spørre forsiktig men og nå gjennom til denne tolvåringen er vanskelig. Noen som har noen tips fra en frustert mor med noen grå hår? Anonymkode: b16eb...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå