AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Hver kveld, når ungene er I seng, så sitter jeg: -Alene på stuegulvet og bretter klær -Ser en serie -Skroller Internett -overtenker dagens inntrykk - tar kveldens oppvask - rutiner, rutiner, rutiner Alt gjøres alene, uten selskap, og selv om jeg ikke har noe i mot alt som skal gjøres, eller ikke gjøres når jeg slapper av, så føler jeg meg så ensom. Jeg har egentlig ikke behov for noen som kan ta oppgavene for meg, eller dele dem med meg. Men jeg trenger noen som kan være der med meg. Flere ensomme single som ikke trives alene? Hva gjør du for å føle deg mindre ensom? Anonymkode: 89a8c...4b7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Få deg en hobby? Anonymkode: d97b8...7b1 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Få deg en hobby? Anonymkode: d97b8...7b1 Ja hobbyer har jeg, men på kvelden, når barna er i seng, må jeg pent holde meg hjemme. Og siden jeg har hobbyer, så er det på kveldstid jeg får gjort rutinearbeid eller slappe av med telefonen/tv. Men det er også den tiden på døgnet hvor man føler seg mest alene. Når huset er stille, barna sover, man er låst innenfor husets fire vegger, og ensomheten kommer snikende.. Ts Anonymkode: 89a8c...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå