AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Del Skrevet 10. januar 2024 Hvilken BH anbefales til pupper som bruker 65C eller 65D? Har små pupper. Jeg ønsker ikke BH ned padding. Spile går greit. Viktig at det er god dekk som gjør at puppen ikke faller ut. Gjerne fra Hunkemøller:) (har ikke prøvd de før) Anonymkode: c99dc...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #2 Del Skrevet 11. januar 2024 Hunkemøller har vel ikke bh med så liten omkrets? Begynner vel på 70? Har selv 65b, og finner kun bh på Cubus. Anonymkode: 75aaa...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #3 Del Skrevet 11. januar 2024 Vil mye heller anbefale Change. Jeg har din str og elsker Triangel bh'ene dems (med hipster string til) Anonymkode: 55a29...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #4 Del Skrevet 11. januar 2024 Jeg anbefaler deg å dra til en skikkelig BH-butikk og få hjelp. Forskjellige pupper ser best ut i med forskjellige BH-typer, selv om størrelsen kan være den samme. Noen sitter tett, noen sitter lenger fra hverandre, noen sitter høyere eller lavere enn andre, noen har mer fylde på toppen mens andre har mindre etc. Alt slikt påvirker hvilken type BH som sitter penest. Anonymkode: 6d065...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #5 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg anbefaler deg å dra til en skikkelig BH-butikk og få hjelp. Forskjellige pupper ser best ut i med forskjellige BH-typer, selv om størrelsen kan være den samme. Noen sitter tett, noen sitter lenger fra hverandre, noen sitter høyere eller lavere enn andre, noen har mer fylde på toppen mens andre har mindre etc. Alt slikt påvirker hvilken type BH som sitter penest. Anonymkode: 6d065...93a Ok Men er ikke hunkemøller en skikkelig butikk? Har hørt om change også men den ligger et stykke unna Anonymkode: c99dc...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #6 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ok Men er ikke hunkemøller en skikkelig butikk? Har hørt om change også men den ligger et stykke unna Anonymkode: c99dc...423 Hunkemøller er grei. Men synes de fokuserer mer på skulle være sexy fremfor komfort. Kvalitetsmessig er de på nivå med Cubus og lignende. Anonymkode: 55a29...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #7 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ok Men er ikke hunkemøller en skikkelig butikk? Har hørt om change også men den ligger et stykke unna Anonymkode: c99dc...423 Sikkert bra nok, men poenget mitt var at vi ikke kan sitte her på KG og fortelle deg hva slags BH som passer deg. De må prøves, og gjerne med hjelp fra noen som vet hva de driver med. Anonymkode: 6d065...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #8 Del Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 13.28): Ok Men er ikke hunkemøller en skikkelig butikk? Har hørt om change også men den ligger et stykke unna Anonymkode: c99dc...423 Jeg synes nå det. Min søster handlet på Change i mange år pga rar størrelse, men hun har gått over til Hunkemøller også. Anonymkode: f2515...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå