AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar I dpo land og klarer ikke la vær å ikke teste.. tror jeg er 11 dpo, og skimter noe på babyplan strimmel som er 25mlu. Noen som har erfaring med disse testene og evt skyggestreker? Anonymkode: 6a779...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): I dpo land og klarer ikke la vær å ikke teste.. tror jeg er 11 dpo, og skimter noe på babyplan strimmel som er 25mlu. Noen som har erfaring med disse testene og evt skyggestreker? Anonymkode: 6a779...075 Har du bilde? Er i dpo-land selv. Blir ikke klok på testene. Begynner å tro det er helt bingo å bare en milliardindustri som flår enten engstelige eller håpefulle kvinner. Som min kjære sa, gravitester skulle vært gratis. Jeg har hatt svak positiv både i går og i dag. Men gudene må vite. Er 10 dpo i morgen, og skal prøve å la det være siste test. Så får jeg bare vente på evt mens eller baby.. Slik jeg forstår det burde man vente til ikm med å teste. Men det jan være himla vanskelig å bare passivt vente 🙊 Anonymkode: 9ea2d...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Del Skrevet 11. januar Jeg har aldri fått skygge på dem. Alltid vist riktig. Omtrent en million negative og 3 positive (som alle har blitt til levende babyer). Anonymkode: feb80...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar Legg ut bilde i tråden for tolkning av tester så får dere kansje svar.... Anonymkode: 03801...ff5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #5 Del Skrevet 13. januar Jeg har fått skygge èn gang, og da var testen gått ut på dato. Anonymkode: dd64b...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå