Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Jeg sitter her nå med en følelse som er helt ubeskrivelig. Jeg er så ubeskrivelig lykkelig. Jeg har snakket med typen, og vi fikk ordnet opp i alt sammen.

Her er saken (i korte trekk):

Da vi ble sammen for ca et år siden, var han så sjarmerende og romantisk. Ringte kanskje fem ganger om dagen, lurte på hvordan jeg hadde det, hadde gaveoverraskelser gjemt på de merkeligste steder og var i det hele tatt alt en jente kunne ønske seg. Han fikk meg til å føle meg så betydningsfull. Men, etter fire måneder begynte det å gå litt skeis... Det gikk noen rykter om at jeg likte noen andre, og at jeg bare var sammen med han fordi jeg ikke ville såre han... Han trodde selvfølgelig på det, i og med at jeg hadde vært utro i fylla (ja, jeg VET det ikke er noen unnskyldning! :oops: ).. Men det var jo selvfølgelig ikke sant.

Greit, jeg kan bli litt småflørtete i andre gutters nærvær, men det er bare sånn jeg er... :ler:

Men i hvert fall. De siste ukene avviste han meg totalt. Han sluttet å ringe, spurte ikke lenger om vi skulle dra på kino, lurte ikke lenger på hvordan jeg hadde det og overså meg for det meste. Når jeg ringte, var han alltid opptatt. Han hadde snakket med venninnen min, og han hadde fortalt at han var utrolig skuffet over meg og at han ikke ville ta intiativet èn gang til..

Så.. Jeg gjorde det jeg aldri har tatt meg bryet med før: Jeg ringte han og spurte han om vi kunne møtes og snakke om det. Og JA, det kunne vi. Jeg fikk forklart alt, og selv om han fortsatt ikke stoler på meg 100 % igjen er vi et godt skritt på vei. Jeg er så utrolig lykkelig for at vi fikk snakket sammen, og for at han ga meg en sjanse til. :D

Så til dere som nøler med å ringe kjæresten.. IKKE gjør det! Ring med èn gang! :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Så flott at det ordner seg for deg.

Dette beviser at kommunikasjon er kjempeviktig i et forhold.

Lykke til videre!

Klem

(Er det deg på avartaren? I så fall er du ei søt jente)

Skrevet

Fint at det har ordna seg for deg!

Et forhold uten kommunikasjon har over tid heller ikke store muligheter til å utvikles.

Men en ting er viktig å huske, at det er ikke ordene man sier som teller i det store og hele, men HANDLINGEN bak ordene. Det er lett å bruke store, pene ord, men alt man lover trenger ikke bestandig være like lett å gjennomføre..

Så lykke til..og at du klarer å vise deg tilliten verdig :blunke:

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet
Så flott at det ordner seg for deg.

Dette beviser at kommunikasjon er kjempeviktig i et forhold.

Lykke til videre!

Klem

Tror jeg trengte "lykke til". Dette er ikke lett, gitt!

(Er det deg på avartaren?  I så fall er du ei søt jente)

Jepp. That's me! :ler: *ler av seg selv* Ser jo nesten neddopet ut.. :blunke:

Gjest Duchess
Skrevet

Det er sjelden like enkelt å gjennomføre alt man snakker om i praksis som det er å snakke om hvordan man burde hatt det.

Lykke til, håper dere (og vi) klarer det

Skrevet

Så bra :)

Masse lykke til, håper alt går bra videre.

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Tja... Vi får se. I natt kranglet vi igjen!! :cry: :evil:

Jeg hadde nemlig vært med ca seks andre gutter, mens han hadde vært hos en kamerat.

Da jeg var der, masserte jeg en GOD venn på skulderen fordi han ba om det. Det hadde selvfølgelig en av guttene der fremstilt til kjæresten min HELT feil! Han hadde sagt at jeg klådde på han osv... :x Hele tlf-samtalen endte med at jeg slang på røret, orker ikke få høre masse dritt om meg som om jeg var den eneste som er drittsekk i forholdet. Egentlig skulle 15 stk bort til han i kveld, men nå får jeg se om jeg gidder.. HAN ER JO SÅ SYKELIG SJALU!! :evil:

Gjest Marthe77
Skrevet

Heisann!

Har bare noen synspunkter her.. Selv om kjæresten din overreagerte og trodde mer på kameraten enn deg, så synes ikke jeg at han er sykelig sjalu. Det han tenker er jo at "dette var sannsynlig" siden du er "flørtete" av natur - og har vært utro! Skjønner godt at det er lettere for han å tro på kompisen da.

Når man har gjort noe dumt og angrer på det så er det vanskelig for kjæresten din å forstå det - når du masserer en annen gutt (uansett hvor god venn han er). Så kanskje du burde ligge litt lavt i terrenget en stund hvis du vil ha kjæresten din tilbake, for han kommer nok til å være sjalu en god stund fremover..... :(

Ønsker deg lykke til - ett godt råd er å være ydmyk og vise takt slik at han får grunn til å stole på deg i fremtiden!!!

Mvh Marthe :blunke:

Skrevet

Det viktigste dere må gjøre i forholdet deres er å bygge opp tiliten til hverandre og stole på hverandre.

Synes kompisen han var "råtten" da han sa at du hadde klådd på han når dette ikke er tilfelle og at kjæresten din trodde at sånn var det..

Ønsker deg Lykke TIL

masse klemmer fra koldbruna 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...