AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Når jeg har prøvd eller tenker på å være intim eller liksom veldig touchy at jeg klarer det kunn i noen sekunder før jeg får helt panikk over at de kan føles rart eller at jeg at det er super uhygienisk og bare totalt feil. Alt jeg kommer frem til med intime ting som bare det og holde hende etter en liten stund blir liksom bare ekkel tanke der jeg føler jeg ikke klarer og like de helt og velger da og unngå alt av intime situasjoner mest mulig. Anonymkode: c9456...b27
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Hvem er det du holder hender med, da? Anonymkode: 78dd9...5f1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Jeg sliter med at jeg synes sex og lyst er så ekkelt 🤷♀️ eller jeg sliter vel ikke.. mannen det går ut over… vet heller ikke hvorfor.. Anonymkode: 2a149...4df
Sander33 Skrevet 11. januar 2024 #5 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Når jeg har prøvd eller tenker på å være intim eller liksom veldig touchy at jeg klarer det kunn i noen sekunder før jeg får helt panikk over at de kan føles rart eller at jeg at det er super uhygienisk og bare totalt feil. Alt jeg kommer frem til med intime ting som bare det og holde hende etter en liten stund blir liksom bare ekkel tanke der jeg føler jeg ikke klarer og like de helt og velger da og unngå alt av intime situasjoner mest mulig. Anonymkode: c9456...b27 Du dør ikke av å holde hender. Folk har holdt hender, kysset og hatt sex i årtusener uten de helt store problemer. Dette er angst. Etter et par år med sprit og «pandemi» så er ikke bakteriefobi så rart. Har vært på tvangsavvenning med en familierelasjon, og bakterie angst og slikt er ikke uvanlig. En av 10. Men for noen tar det litt av.. som jeg tror det har gjort hos deg. Det er ikke normalt. Uvanlig høy tid til vask og stell (en time på badet, ofte) berøringsangst av stort sett alt av plasser (toaletter, håndtak og personer) samt avvenning av alt dette til en normaltilstand. Snakk med legen din. Det er intensiv/helvetesuker med kurs og med eksponeringstrening. De tar tak i underliggende tema som kanskje har bygget angsten. Du må bare innse at det å frykte å holde hender pga bakterier er fullstendig tullete. Det er ikke farlig for liv og helse! Vel 1,5år tok det fra lege henvisning til kurs, så det beste du kan gjøre nå er å prate om angsten, kanskje med kjæreste, og at dere har eksponeringstrening. Det vil jo helt klart gå utenfor dine grenser, så avklar at dere tar på hendene. Så sender dere melding hver time om hvor lenge det tar før den første dør.. (du tar hintet?) skriv ned alle dine angster. Og hva du skal gjøre. eksempel: Håndtak-gå å ta på alle dørhåndtak der du frykter mest, feks kjøpesenter. Det er ikke farlig. Do- ta på alle doflater, det er ikke farlig. Vask hender EN gang. Ikke 10. osv
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #6 Skrevet 11. januar 2024 Ok. Lykke til. Anonymkode: 4fcd9...23f
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #7 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg sliter med at jeg synes sex og lyst er så ekkelt 🤷♀️ eller jeg sliter vel ikke.. mannen det går ut over… vet heller ikke hvorfor.. Anonymkode: 2a149...4df Jeg elsket sex før, men når jeg lærte hvordan menn ser på kvinner og hvordan vi i det store og hele bildet bare er seksuelle objekter de driter fullstendig i emosjonelt og på et personlig plan, så syns jeg sex har blitt ekkelt og vil aldri ha det igjen. Anonymkode: 889b5...320 1
Sander33 Skrevet 11. januar 2024 #8 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg sliter med at jeg synes sex og lyst er så ekkelt 🤷♀️ eller jeg sliter vel ikke.. mannen det går ut over… vet heller ikke hvorfor.. Anonymkode: 2a149...4df Sex skal være godt. Utløse gode følelser i kroppen. Jeg tror ikke du har berørings/bakterie angst slik som trådstarter, du opplyser veldig lite. Du skriver at mannen din sliter pga dette, og det lover ikke for ett trygt, godt og langt forhold sammen. Ta en prat. Skriv ned dine og hans utfordringer sammen på ett papir, og så kom med løsninger sammen. begynn med en problemstilling hver. Løs den, før neste.. kanskje?
Sander33 Skrevet 11. januar 2024 #9 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg elsket sex før, men når jeg lærte hvordan menn ser på kvinner og hvordan vi i det store og hele bildet bare er seksuelle objekter de driter fullstendig i emosjonelt og på et personlig plan, så syns jeg sex har blitt ekkelt og vil aldri ha det igjen. Anonymkode: 889b5...320 Du lærte at : ..alle menn tenker slik..bare er seksuelle objekter…driter i emosjonelt.. og på personlig plan.. Hvem lærte deg det? Er alle menn slik? Tenker mannen din bare sex om deg? Du er bare ett objekt for sex? Din mann driter i følelsene dine? Du har svart godt. Usikker på om det er mannen din som ikke er god på en flekk, eller du som har sporet fullstendig av. Kanskje begge. Det er noen dealbreakers som må fikses der før det går enda værre, eller fortsetter som før i 10år+-
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #10 Skrevet 11. januar 2024 Sander33 skrev (1 time siden): Du lærte at : ..alle menn tenker slik..bare er seksuelle objekter…driter i emosjonelt.. og på personlig plan.. Hvem lærte deg det? Er alle menn slik? Tenker mannen din bare sex om deg? Du er bare ett objekt for sex? Din mann driter i følelsene dine? Du har svart godt. Usikker på om det er mannen din som ikke er god på en flekk, eller du som har sporet fullstendig av. Kanskje begge. Det er noen dealbreakers som må fikses der før det går enda værre, eller fortsetter som før i 10år+- Menn lærte meg det. Ja, alle menn er slik. Det er biologisk. Kan ikke gjøre noe med det. Jeg er enslig, vært det i flere år, dater ikke og kommer aldri til å gjøre det heller. Anonymkode: 889b5...320
Sander33 Skrevet 12. januar 2024 #11 Skrevet 12. januar 2024 Ja, det er å dra alle menn over en kam. Men sånn i biologien, hadde ikke menn vært slik, så ikke arten mennesket overlevd i tusener av år.. Men alle menn er ikke slik. Det går å finne en man matcher med. Hvis man vil. Noen finner sin rette lett, noen bruker lang tid og noen finner sin aldri. Ofte er veien frem god, noen ganger humpete.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #12 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg elsket sex før, men når jeg lærte hvordan menn ser på kvinner og hvordan vi i det store og hele bildet bare er seksuelle objekter de driter fullstendig i emosjonelt og på et personlig plan, så syns jeg sex har blitt ekkelt og vil aldri ha det igjen. Anonymkode: 889b5...320 Jeg har hatt fem kjærester/samboere i mitt liv, og de to siste har fått meg til å føle nøyaktig det du sier. Spesielt denne siste, som jeg er i en prosess med å gå i fra. Min sexlyst er helt og fullt forduftet, og tenker at jeg kan leve uten sex for evig og alltid. Anonymkode: 01d8d...626
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå