Gå til innhold

Dater en mann med tidenes liggeappetitt - er dette normalt?! Kan han være sexavhengig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datet en mann i 2, snart 3 mnd.

Vi sees 1-2 ganger i uken. Sover sjeldent over hos hverandre grunnet turnus og litt diverse.

Iallfall, i natt sov jeg hos han. I løpet av 4 timer i går kveld hadde vi sex 4 ganger. Mannen kom også 4 ganger. Så var det nok en runde i senga da vi la oss.

Da han våknet og skulle stå opp kl 05:45, var han rett på meg selv om jeg halvveis sov. Nei - han forgrep seg IKKE på meg, men han begynte å ta på meg, presse seg mot og la pikken mot vagina mens han lå bak meg. Jeg opplever det IKKE som overgrep. Så er det helt tydelig!

Iallfall;

Da sa jeg ifra: Jeg vil sove og hadde tenkt å få sove i fred da jeg ikke må stå opp før 09:00. Han respekterte det fullt, reiste seg og gikk for å stelle seg. Han kom så og sa hadet, ga meg kyss etc før han dro.

Han har aldri forgrepet seg på meg eller presset meg til noe, og jeg har på en måte syntes dette var så spennende og fascinerende at jeg fram til nå har latt meg rive med. Derimot så er det kanskje ikke like spennende å tilbringe kvelden med en mann som kun vil ha sex hele tiden. Man blir rett og slett «mett»🙈

Jeg skjønner at det er helt og holdent mitt ansvar å sette grenser. Foreløpig har jeg som sagt vært med på det, også da jeg trodde at dette var litt forbigående med tanke på at ting ofte er mest spennende i starten.

Det ser derimot overhodet ikke ut til å gi seg, men heller eskalere.

Det jeg nå lurer på er om vedkommende er helt avhengig av sex? I tillegg synes jeg det er rart at han fysisk kan komme hver eneste gang, og ja jeg ser faktisk at han gjør det. Det kommer ikke like mye på gang nummer tre og fire, men det kommer noe.

Er det noen som har noen erfaring?

Jeg vet vel egentlig ikke helt hva jeg spør om her, men for det første: er det noen som kjenner seg igjen i dette? Er dette normalt?

Til de som lurer så er vi 36 og 37 år gamle.

Nei han tar ikke dop eller boler, det finnes ingen slik forklaring til denne oppførselen. Da hadde vedkommende faktisk mistet jobben sin. Jeg har i tillegg kjent han i mange år, så her er jeg sikker. Han har en sterk og flott kropp, og er en veldig bra fyr.

Jeg er vel bare så utrolig sjokkert over appetitten hans at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Når det blir så stort fokus på sex hver gang vi er sammen, ødelegger det litt for annen type intim tid sammen. Samtale, vanlig kos, nuss og så videre. Det blir rett og slett veldig mye sex sex sex🥵

Jeg har ganske stor appetitt, men han overgår meg. Jeg er også fullstendig klar over at jeg til enhver tid kan velge å si nei. Ønsker egentlig bare å høre andres erfaringer jeg.

Vil forresten også legge til at jeg ikke er redd for å si nei eller å si ifra. Jeg kan ikke holde på sånn på sikt.

Hilsen dame som har fått litt mer men hun ønsket seg😂🙈

Anonymkode: c6f46...1db

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var min mann da vi traff hverandre. Han var 38, jeg var 24. Det roet seg etterhvert. Nå har det gått 20 år og vi har oss en gang i uken omtrent. 

Anonymkode: 9d86a...cba

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sånn var min mann da vi traff hverandre. Han var 38, jeg var 24. Det roet seg etterhvert. Nå har det gått 20 år og vi har oss en gang i uken omtrent. 

Anonymkode: 9d86a...cba

Jeg håper bare ikke at han har så stor appetitt hele veien. For det orker jeg faktisk ikke.

• Liker 2
Skrevet

Har en kollega som er der, må hele døgnet når Tinder datene ruller inn.

750 mg testosteron med mer i uka kan jo være medvirkende til dette behovet.

Uten PED blir det nok andre boller.

Som godt voksen tenker jeg lykke til om en vil inn i noe langvarig. 

Anonymkode: 15049...104

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skjønte lite av dette?

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Forklar gjerne:

«750 mg testosteron med mer i uka kan jo være medvirkende til dette behovet»

hva mener du her???

og hva er PED?

• Liker 5
Skrevet

Tipper det handler mest om at dere sees sjeldent, der han ønsker utnytte tiden til fulle. På ukesbasis er det ikke så mye dere har å slå i bordet med, og langt i fra nok til å anklage han for sexavhengighet.

Anonymkode: be821...b09

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forklar gjerne:

hva mener du her???

og hva er PED?

Personen mener nok Peds. Som er doping. 

Anonymkode: 00da7...51d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tipper det handler mest om at dere sees sjeldent, der han ønsker utnytte tiden til fulle. På ukesbasis er det ikke så mye dere har å slå i bordet med, og langt i fra nok til å anklage han for sexavhengighet.

Anonymkode: be821...b09

Men det er jo litt rart at når de ses så handler alt kun om sex hele tiden. Man vil jo gjerne ha en balanse og gjøre litt mer sammen enn bare ha sex. 

Anonymkode: 637de...c8f

• Liker 4
Skrevet

Dette er helt normalt. Har det likedan. Nettopp begynt å date en fyr og vi ses 2-3 ganger hver uke. 

Men jeg elsker sex da. "Ser" ikke at han kommer, men kjenner det😉

K,43

Anonymkode: f7fad...22c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forklar gjerne:

hva mener du her???

og hva er PED?

PED = Performance Enhancing Drugs

Anonymkode: 7d65a...e81

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har det slik med min kjæreste, selv etter snart 6 år. Pga jobb/ avstand , sees vi ikke så ofte, men når vi er sammen har vi sex hele tiden. En natt i løpet av det første året, kom han 7 ganger

Anonymkode: 377b6...8fc

• Liker 3
Skrevet

Nokså normalt de første ukene, men friske, naturlige mennesker blir fort lei og roer seg,

Anonymkode: 8d621...258

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne også klare 4 ganger, (kanskje ikke på 4 timer) på et døgn. Man kan være ganske viril i en periode. For min del har det flatet ut med ti-årene, men allikevel nesten daglig behov ennå. 

Det du skal være oppmerksom på er at det nå til dags finns ulike stoffer som øker normal verdi av testetoron og ellers prestasjonsnivå. Slik du beskriver det, kan det i hans tilfelle være snakk om bruk av amfetamin. Hvis han f.eks har store pupiller i vanlig dagslys og er svært energisk som han, kan mye tyde på dette. I så fall vil mange medfølgende problemer oppstå på sikt, både psykisk og fysisk. Den som engang var en løve for deg, må du kanskje sitte å holde i armkroken å trøste. 

Men som sagt så kan dette også være en «normalsituasjon» som du selv må sette grenser for å klare hverdagen..

Anonymkode: 4ad01...64b

• Liker 2
Skrevet

Hjelpes😅. Hørtes veldig slitsomt ut. Nesten manisk.

Anonymkode: 52b48...43f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

og hva er PED?

Performance enhancing drugs.

Anonymkode: 52b48...43f

• Liker 1
Skrevet

Den appetitten du beskriver her, har jeg som kvinne 30. Så jeg vil si det er normalt. Om han ikke ser partner ofte, så kan jeg ha 5-6 runder om mannen tåler det iløpet av en kveld. 

Anonymkode: 3ffc5...530

• Liker 1
Skrevet

Slik var det her også i starten. Vi kunne ligge i senga hele dagen og ha sex med små pauser innimellom. Nå litt over et år senere har vi sex 2-3 ganger i uka og begge er veldig fornøyd med det. Man mister hodet litt i nyforelskelsesfasen i starten tror jeg 😅

Anonymkode: 2e57c...cd3

• Liker 2
Skrevet

Synes du skal prise deg heldig ;) Det er nok av mannfolk med for lite lyst, som er fornøyd med 1-2 ganger i uka... 

Hadde en eks som brukte å vekke meg om natten for sex, selv om vi kanskje hadde hatt sex 3-5 ganger samme dagen og rett før vi la oss. Aldri følt meg så seksuelt begjært som i det forholdet... 

Meg og samboer har sex ca 1 gang om dagen nå, evt annenhver dag. Noen dager flere ganger for dag. I starten av datingen når vi ikke bodde sammen så vi hverandre alt fra 1-3 dager i uka, og da hadde vi sex omtrent hele dagen med en times pause innimellom hver økt 😅 Jeg har spurt han hvorfor det er såpass mye mindre nå, det har for mannfolk en stor effekt å være borte fra kvinnen i flere dager og ikke ha tilgang "24/7". Da får de rett og slett et større driv til å mette seg selv ordentlig når de først har kvinnen tilgjengelig, når de vet det kan bli mange dager til neste omgang. 

Mye mulig det er slik for han du dater også. Jeg synes du skal være ekstremt forsiktig med å avvise han på at du selv er mett hvis du kjenner du ikke har lyst. For det kan snu veldig raskt om han oppfatter deg som avvisende, og da vil du nok savne engasjementet hans når det forsvinner. 

Jeg har av og til blitt sår etter så mange runder til tross for at jeg har vært kåt og våt, men har hatt unormalt mye "flaks" med stort utstyr på de jeg har vært med. Da har jeg tilbydd meg å suge og forklart at jeg trenger en dags pause for å komme meg litt fysisk. Og evt utsatt et besøk til jeg er fysisk bedre der nede og vært helt ærlig om grunnen. De fleste mannfolk tar det ikke akkurat negativt at de har pult meg sår heller 😆 Så det er en god grunn for å avvise uten å såre mannen. 

Anonymkode: a038b...af9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Datet en mann i 2, snart 3 mnd.

Vi sees 1-2 ganger i uken. Sover sjeldent over hos hverandre grunnet turnus og litt diverse.

Iallfall, i natt sov jeg hos han. I løpet av 4 timer i går kveld hadde vi sex 4 ganger. Mannen kom også 4 ganger. Så var det nok en runde i senga da vi la oss.

Da han våknet og skulle stå opp kl 05:45, var han rett på meg selv om jeg halvveis sov. Nei - han forgrep seg IKKE på meg, men han begynte å ta på meg, presse seg mot og la pikken mot vagina mens han lå bak meg. Jeg opplever det IKKE som overgrep. Så er det helt tydelig!

Iallfall;

Da sa jeg ifra: Jeg vil sove og hadde tenkt å få sove i fred da jeg ikke må stå opp før 09:00. Han respekterte det fullt, reiste seg og gikk for å stelle seg. Han kom så og sa hadet, ga meg kyss etc før han dro.

Han har aldri forgrepet seg på meg eller presset meg til noe, og jeg har på en måte syntes dette var så spennende og fascinerende at jeg fram til nå har latt meg rive med. Derimot så er det kanskje ikke like spennende å tilbringe kvelden med en mann som kun vil ha sex hele tiden. Man blir rett og slett «mett»🙈

Jeg skjønner at det er helt og holdent mitt ansvar å sette grenser. Foreløpig har jeg som sagt vært med på det, også da jeg trodde at dette var litt forbigående med tanke på at ting ofte er mest spennende i starten.

Det ser derimot overhodet ikke ut til å gi seg, men heller eskalere.

Det jeg nå lurer på er om vedkommende er helt avhengig av sex? I tillegg synes jeg det er rart at han fysisk kan komme hver eneste gang, og ja jeg ser faktisk at han gjør det. Det kommer ikke like mye på gang nummer tre og fire, men det kommer noe.

Er det noen som har noen erfaring?

Jeg vet vel egentlig ikke helt hva jeg spør om her, men for det første: er det noen som kjenner seg igjen i dette? Er dette normalt?

Til de som lurer så er vi 36 og 37 år gamle.

Nei han tar ikke dop eller boler, det finnes ingen slik forklaring til denne oppførselen. Da hadde vedkommende faktisk mistet jobben sin. Jeg har i tillegg kjent han i mange år, så her er jeg sikker. Han har en sterk og flott kropp, og er en veldig bra fyr.

Jeg er vel bare så utrolig sjokkert over appetitten hans at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Når det blir så stort fokus på sex hver gang vi er sammen, ødelegger det litt for annen type intim tid sammen. Samtale, vanlig kos, nuss og så videre. Det blir rett og slett veldig mye sex sex sex🥵

Jeg har ganske stor appetitt, men han overgår meg. Jeg er også fullstendig klar over at jeg til enhver tid kan velge å si nei. Ønsker egentlig bare å høre andres erfaringer jeg.

Vil forresten også legge til at jeg ikke er redd for å si nei eller å si ifra. Jeg kan ikke holde på sånn på sikt.

Hilsen dame som har fått litt mer men hun ønsket seg😂🙈

Jeg ville sagt ja personlig at han om ikke avhengig ekstremt behov

Jeg hadde aldri orket det 18+ eller 40 ,jeg hadde aldri orket så mye sex uansett alder. Nærhet som kyss og klem er viktigst ha MYE hver dag. 

Anonymkode: 77f18...ae0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...