PGMVL Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Jeg er helt grønn på dette området. Jeg skal kjøpe meg symaskin. Den skal jeg bruke til å sy inn klær og reparere litt hull og rusk i barneklær. Jeg skal med andre ord ikke bli skredder og er ikke ute etter symaskinenes Rolls royce. Jeg er dog litt opptatt av at den skal se grei ut. Bor i en liten leilighet med lite oppbevaringsplass, så denne maskinen kommer sikkert til å stå fremme på stuebordet i lengre strekk da den må bæres vekk i en bod et annet sted i blokken for oppbevaring. Forslag til en fin og letthåndterlig symaskin til en som meg? Merke, modell, prisklasse jeg bør se etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Jeg skal følge med her, vurderer å kjøpe maskin selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Del Skrevet 11. januar Elsker min Husqvarna emerald 116 Anonymkode: 57f9e...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar (endret) Har en Singer Tradition. Duger bra til mitt bruk. Ikke så veldig avansert, kostet rundt en tusenlapp den gangen jeg kjøpte den. Endret 11. januar av Bøtteballetten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar Bøtteballetten skrev (4 timer siden): Har en Singer Tradition. Duger bra til mitt bruk. Ikke så veldig avansert, kostet rundt en tusenlapp den gangen jeg kjøpte den. Hva er ditt bruk? Anonymkode: 9255f...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva er ditt bruk? Anonymkode: 9255f...d01 Ikke så veldig avansert sying. Det er til reparasjon av klær og sy gardiner stort sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 15. januar #7 Del Skrevet 15. januar Jeg har sydd mye tidligere, alt fra kåper til ballkjoler på en mekanisk maskin. Fant denne siden som jeg synes gir en god informasjon om nye symaskiner. Les deg opp her og spør i en butikk hvis du fremdeles er usikker på valget ditt. https://abbystekstiler.no/blogs/abbys-tips/symaskinguide-for-nybegynnere 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PGMVL Skrevet 16. januar Forfatter #8 Del Skrevet 16. januar Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå