Gå til innhold

Hvordan reagerer hunden/katten din hvis du gråter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir den forvirret? 

Anonymkode: 20a66...260

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hundene bare legger seg atme meg

Anonymkode: 5afe3...0ce

Skrevet

Han skal ha masse oppmerksomhet. Legger seg oppå meg og skal slikke meg overalt. Så vil han at jeg skal klø han på magen 😝

🐶

Anonymkode: 2f90e...c71

Skrevet

Kattene ligger oppå meg om jeg er lei meg. De gjør det samme når jeg har migrene. De skal trøste. 

Skrevet

Kattene blir litt forfjamset og oppsøkende, litt på en klumsete måte, som om de ikke helt vet hva de skal gjøre, men de prøver komme inntil for å få kos. Hunden blir veldig intens, skal komme helt inntil og sette seg med ryggen til, eller slikke på meg. Foretrekker kosen og trøsten fra kattene. 

Anonymkode: aa207...961

Skrevet

Har bare grått 1 gang siden jeg fikk ham. Men hunden reagerte med en gang, og kom først med hodet i fanget. Han begynte å slikke tårene mine, og la seg inntil meg. 

• Hjerte 1
Skrevet

Kattene reagerer ikke de bare tittet og i jula var det masse tårer da mitt siste familiemedlem gikk bort 16 Desember det var min far han ble 78 år 

• Hjerte 3
Skrevet
Maskinfører skrev (9 timer siden):

Kattene reagerer ikke de bare tittet og i jula var det masse tårer da mitt siste familiemedlem gikk bort 16 Desember det var min far han ble 78 år 

Kondolerer så mye.

Anonymkode: 9138f...840

• Hjerte 2
Skrevet

Hunden kommer og setter seg ved siden av meg og speider utover, som en slags "passe på"-atferd, der han også forventer at jeg stryker på han. ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kondolerer så mye.

Anonymkode: 9138f...840

Takk ♥️

Skrevet

Mennesker liker å tro at dyr tenker og føler som mennesker, men de gjør ikke det. De merker endret adferd, uten at de vet hva det er. 
Derfor søker de eier om de får endret adferd, det gjelder også glede og latter, da kommer de også. 

Anonymkode: 52603...beb

Skrevet

Katten min kommer for å trøste og legger seg ved siden av meg. De forstår mye mer enn vi aner.

Anonymkode: 1c141...a73

• Hjerte 1
Skrevet

Legger seg ved siden av meg. Noen mener at dyr ikke har følelser. Jeg tror dyr også har følelser. Har katt og han er ofte glad, men noen ganger ligger han bare og sturer. Jeg tror dette er følelser.

Anonymkode: 02c7d...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...