AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Jeg har Tinder pluss-abonnement slik at jeg ser hvem som har likt meg. Det er veldig mange av de samme mennene som kommer opp igjen og igjen. Hvordan kan det skje? Hvorfor får de meg opp til stadighet når jeg ikke har liked dem? Jeg må innrømme at det hadde vært mer spennende med flere nye menn, og ikke de jeg allerede har trykket vekk 10 ganger.. Anonymkode: 7ae72...b4a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Enig. Jeg har hatt tinder pluss i tre omganger med noen mnd mellom hver periode. Det som alltid skjer når jeg logger meg på for en ny periode, er at de mest spennende og som jeg ikke har sett før, dukker opp i begynnelsen av sveipinga. Og jeg får alltid mange matcher, så tydelig at jeg kommer fort opp i mennenes kortbunke også i starten. Etterhvert som dagene går, kommer gjengangerne opp igjen. Så vil råde deg til å ta en pause innimellom😉 Anonymkode: dcd8b...9d8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Samme her, bare at jeg har tinder gold. Føles som om vi er inne i en heldød periode akkurat nå. Anonymkode: fe60f...67d
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her, bare at jeg har tinder gold. Føles som om vi er inne i en heldød periode akkurat nå. Anonymkode: fe60f...67d Menn begynner å gå lei. Anonymkode: 67e8e...e4e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 Er ett par kjekkaser der som jeg kjenner igjen fra tidligere år. Hvorfor er ikke de tatt...? Anonymkode: 23e76...272
RealistiskDot Skrevet 11. januar 2024 #6 Skrevet 11. januar 2024 (endret) Mange oppretter ny profil fordi det gir boost i noen timer. Så sletter de det etter en uke og lager en ny en slik at de får den boosten som gjør at de blir først på køen igjen Endret 11. januar 2024 av RealistiskDot
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #7 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ett par kjekkaser der som jeg kjenner igjen fra tidligere år. Hvorfor er ikke de tatt...? Anonymkode: 23e76...272 Kanskje de ikke vil tas Anonymkode: fe60f...67d 1
LadeJarl Skrevet 11. januar 2024 #8 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har Tinder pluss-abonnement slik at jeg ser hvem som har likt meg. Det er veldig mange av de samme mennene som kommer opp igjen og igjen. Hvordan kan det skje? Hvorfor får de meg opp til stadighet når jeg ikke har liked dem? Jeg må innrømme at det hadde vært mer spennende med flere nye menn, og ikke de jeg allerede har trykket vekk 10 ganger.. Anonymkode: 7ae72...b4a Algoritmene til Tinder sender deg rett i fanget på fuckboysa selvsagt...Så lenge alle kvinner trekker kølapp der mister ikke tinder kunder vettu.. 1
LadeJarl Skrevet 11. januar 2024 #9 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ett par kjekkaser der som jeg kjenner igjen fra tidligere år. Hvorfor er ikke de tatt...? Anonymkode: 23e76...272 😂😂🙈...Fordi det er de som tar...trolig rundt 3 i uka året rundt... 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #10 Skrevet 11. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Er ett par kjekkaser der som jeg kjenner igjen fra tidligere år. Hvorfor er ikke de tatt...? Anonymkode: 23e76...272 fordi de vil ligge med flere of ikke være eksklusive Anonymkode: de629...9ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå