Gå til innhold

Tinder + - De samme mennene hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Tinder pluss-abonnement slik at jeg ser hvem som har likt meg. 

Det er veldig mange av de samme mennene som kommer opp igjen og igjen. Hvordan kan det skje? Hvorfor får de meg opp til stadighet når jeg ikke har liked dem?

Jeg må innrømme at det hadde vært mer spennende med flere nye menn, og ikke de jeg allerede har trykket vekk 10 ganger..

Anonymkode: 7ae72...b4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Jeg har hatt tinder pluss i tre omganger med noen mnd mellom hver periode. Det som alltid skjer når jeg logger meg på for en ny periode, er at de mest spennende og som jeg ikke har sett før, dukker opp i begynnelsen av sveipinga. Og jeg får alltid mange matcher, så tydelig at jeg kommer fort opp i mennenes kortbunke også i starten.

Etterhvert som dagene går, kommer gjengangerne opp igjen. Så vil råde deg til å ta en pause innimellom😉

Anonymkode: dcd8b...9d8

Skrevet

Samme her, bare at jeg har tinder gold. Føles som om vi er inne i en heldød periode akkurat nå.

Anonymkode: fe60f...67d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her, bare at jeg har tinder gold. Føles som om vi er inne i en heldød periode akkurat nå.

Menn begynner å gå lei.

Anonymkode: 67e8e...e4e

Skrevet

Er ett par kjekkaser der som jeg kjenner igjen fra tidligere år. Hvorfor er ikke de tatt...?

Anonymkode: 23e76...272

Skrevet (endret)

Mange oppretter ny profil fordi det gir boost i noen timer. Så sletter de det etter en uke og lager en ny en slik at de får den boosten som gjør at de blir først på køen igjen

Endret av RealistiskDot
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ett par kjekkaser der som jeg kjenner igjen fra tidligere år. Hvorfor er ikke de tatt...?

Kanskje de ikke vil tas

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har Tinder pluss-abonnement slik at jeg ser hvem som har likt meg. 

Det er veldig mange av de samme mennene som kommer opp igjen og igjen. Hvordan kan det skje? Hvorfor får de meg opp til stadighet når jeg ikke har liked dem?

Jeg må innrømme at det hadde vært mer spennende med flere nye menn, og ikke de jeg allerede har trykket vekk 10 ganger..

Anonymkode: 7ae72...b4a

Algoritmene til Tinder sender deg rett i fanget på fuckboysa selvsagt...Så lenge alle kvinner trekker kølapp der mister ikke tinder kunder vettu..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

😂😂🙈...Fordi det er de som tar...trolig rundt 3 i uka året rundt...

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

fordi de vil ligge med flere of ikke være eksklusive 

Anonymkode: de629...9ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...