AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Del Skrevet 10. januar 2024 Eller Thailand? Dekker du til sår? Sørger for at du ikke blør noen steder før du slenger deg ut i vannet? Anonymkode: b0871...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Del Skrevet 10. januar 2024 Med tanke på hvor mange kjipe virussykdommer som sirkulerer i varme land så er det å være redd for hair så inne i hampen idiotisk at det er vanskelig å få uttrykt hvor dumt det er. Anonymkode: 128c0...389 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Del Skrevet 10. januar 2024 Gran Canaria er vel i «syden». Nei, jeg er ikke redd for hai i dette store landet «syden», eller noen andre plasser for den saks skyld. Anonymkode: 46a3a...89b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 10. januar 2024 #4 Del Skrevet 10. januar 2024 Svømte mye før, men nå tør jeg knapt det, dessverre. Elsker å svømme, men har blitt livredd for alt. Også i Norge. Feks Freya, Hvaldimir osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Del Skrevet 10. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Med tanke på hvor mange kjipe virussykdommer som sirkulerer i varme land så er det å være redd for hair så inne i hampen idiotisk at det er vanskelig å få uttrykt hvor dumt det er. Anonymkode: 128c0...389 Så vanskelig å få uttrykt at det ble hair i stedet for hai. Anonymkode: 128c0...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Del Skrevet 10. januar 2024 Just now, cerruti said: Svømte mye før, men nå tør jeg knapt det, dessverre. Elsker å svømme, men har blitt livredd for alt. Også i Norge. Feks Freya, Hvaldimir osv. Du tror du plutselig blir angrepet av hvalross? Hvordan klarer dere angstfreaker dere i hverdagen? Anonymkode: 128c0...389 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentamedtekopp Skrevet 10. januar 2024 #7 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Eller Thailand? Dekker du til sår? Sørger for at du ikke blør noen steder før du slenger deg ut i vannet? Anonymkode: b0871...14b Nei. Nei. Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #8 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Eller Thailand? Dekker du til sår? Sørger for at du ikke blør noen steder før du slenger deg ut i vannet? Anonymkode: b0871...14b Overhodet ikke. Det er større sjangs flyet styrter på vei til eller fra «syden», det er større sjangs bussen til/fra flyplassen kjører front først inn i en annen bil. Så nei. Er like redd brennmaneter eller steinbit. Anonymkode: 40a6b...5f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #9 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Eller Thailand? Dekker du til sår? Sørger for at du ikke blør noen steder før du slenger deg ut i vannet? Anonymkode: b0871...14b ville heller vært bekymret for å krasje i taxien på vei fra flyplassen enn hai.. en lokal med litt promille bak rattet er mye verre Anonymkode: 264d5...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 10. januar 2024 #10 Del Skrevet 10. januar 2024 Nei, men da jeg var i Cape Town hadde flere av strendene navn etter folk som var tatt av hvithai.. 😱😱 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #11 Del Skrevet 10. januar 2024 Er det ikke mest store haier i havet utenfor Asia, Afrika, Australia og Karibiske øyer? Kanskje kysten i USA mot Stillehavet også? Tenker aldri på hai når jeg er ved Middelhavet. Er vel ikke store haier der? Anonymkode: 614d8...43c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #12 Del Skrevet 10. januar 2024 Ja! Anonymkode: 8477c...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 10. januar 2024 #13 Del Skrevet 10. januar 2024 Tenker overhodet ikke over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #14 Del Skrevet 10. januar 2024 Njaa. Jeg tenkte på hai når jeg snorkla utenfor Egypt. Alt var så idyllisk, massevis av fisk rundt meg. Og plutselig var all fisk borte. Når jeg titta opp så var jeg laaaangt i fra båten. Men det gikk fint 😊 Anonymkode: fc969...f6a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #15 Del Skrevet 10. januar 2024 Ja. Men var i Hellas i sommer med barna og vi badet i sjøen. Tenkte på det hele tiden da vi var uti, en trosset den gale angsten min og badet mye. Det verste var tanken av at barna skulle bli dratt ut i det åpne blå av en hai. Haier er i området og alltid kun meter unna. Angrep derimot skjer nokså skjeldent. K35 Anonymkode: 44fd9...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 10. januar 2024 #16 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Njaa. Jeg tenkte på hai når jeg snorkla utenfor Egypt. Alt var så idyllisk, massevis av fisk rundt meg. Og plutselig var all fisk borte. Når jeg titta opp så var jeg laaaangt i fra båten. Men det gikk fint 😊 Anonymkode: fc969...f6a Det er vel nesten som å vinne I lotto med å bli angrepet av hai. Muligheten er der 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 10. januar 2024 #17 Del Skrevet 10. januar 2024 Nei absolutt ikke, er aldri bekymret for hai. Jeg er forsiktig i vann jeg ikke har badet i før, men når jeg blir vant til det så er det ingen problem. Elsker å snorkle og fridykke, savner det veldig da jeg ikke har vært utenlands på mange år. Har vokst opp med å bade i Sognefjorden, så kanskje man blir kurert av det? Eneste ubehagelige opplevelsen jeg har hatt var når jeg ble en levende nålepute for et sjøpiggsvin på Kypros, ikke noe deilig! Men det var ikke så ille som det den Svenske guiden vår fortalte. Han skulle gå i land fra en båt ved fjære sjø i mørket, og gikk rett på en koloni med sjøpiggsvin. Det var så vondt at han falt på knærne, og så tok han seg med hendene, og ble full av pigger alle steder...au au au. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 10. januar 2024 #18 Del Skrevet 10. januar 2024 Bader nærmest daglig da jeg er på ferie i Asia. Tenker ikke tanken engang. Er mer redd for andre ting en akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 10. januar 2024 #19 Del Skrevet 10. januar 2024 LeneXCII skrev (22 minutter siden): Nei, men da jeg var i Cape Town hadde flere av strendene navn etter folk som var tatt av hvithai.. 😱😱 Kan man ikke svømme med hvithai der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 10. januar 2024 #20 Del Skrevet 10. januar 2024 (endret) Samfunnsengasjert skrev (1 minutt siden): Kan man ikke svømme med hvithai der? Jo , det er noe greier med metallbur nede i vannet.. 😱 Ikke helt min greie... Endret 10. januar 2024 av LeneXCII 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå