AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Er det vanlig eller er det noe galt med meg? Jeg liker ikke faren min. Han er egoistisk. Bryr seg kun om seg selv. Har aldri brydd seg om barna. Er gjerrig. Kjefter og kverrulerer. Benandler meg på 37 år som om jeg skulle vært 14. Han misforstår også ting som blir sagt, og det er så ofte at jeg tror han gjør det med vilje. Osv osv... Føler desverre ikke noe. Og hadde jeg dødd hadde han nok glemt meg ganske fort. Moren min bryr seg ikke nevneverdig hun heller, hun oppfører seg ikke sånn, men hun bryr seg stort sett kun om seg selv. Er ikke sånn at hun hadde kjørt meg på legevakta om jeg ble syk, eller hentet meg om jeg hadde kjørt meg fast med bilen foreksempel. Jeg har ikke barn. Men søsken har. Flere her som ikke liker en eller begge foreldrene sine? Anonymkode: 0a428...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Ja, det er helt OK å ikke like egne foreldre. Bare se rundt deg hvor mange som får barn, som ikke burde hatt det. Alle disse folka er det noen som har som foreldre. Anonymkode: aabb8...6e7 2 1
jordbær86 Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Skjønner godt at du ikke liker dem, sånn du beskriver dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå