AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Flere her med Emetofobi som opplever at andre folk ikke forstår? Er kommentarer som Omgangssyke må man jo bare regne med, sånn er det bare, om du får det gjør da ingenting. Å kaste opp er da ikke noe å bry seg om. Og noen tror jeg ikke liker barn fordi jeg helst ikke vil ha barna deres på fanget og helt opp i ansiktet når det går mye Omgangssyke. Klar over at de kommentarene ikke er vondt ment, men jeg føler de ikke forstår. Flere? Anonymkode: 4d986...ded
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Ja absolutt, men på mer alvorligere sykdommer som er kroniske som blir bagatellisert Anonymkode: 841c7...079 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Jeg forstår det. Er selv veldig redd for å måtte kaste opp. Det er pga at jeg fikk akutt blindtarmbetennelse for mange år siden og ble så dårlig som jeg aldri har vært hverken før eller siden. Kastet opp som i krampe og fikk nesten ikke puste , kom ut fra både munn og nese. Grusomt og jeg var alene med en baby da det skjedde. Etter det har jeg utviklet angst for det. Anonymkode: 72f77...742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå