Gå til innhold

Klimamelk - Melkekyr blir matet skadelig stoff som går over i melken

Adriana1987

Anbefalte innlegg

Må si jeg ble veldig skeptisk av denne posten på Twitter. Nå får kyrene stoff som skal redusere metan i kyrenes mager slik at de skal fise mindre. Det skal visstnok være positivt for miljøet. Stoffet heter 3-Nitrooxypropanol og det er under sterk mistanke for å være skadelig. Det skaper inflamasjon og er skadelig for foster i mors mage. Det skader barna og reduserer fertilitet.

Jeg skal i alle fall aldri kjøpe melk igjen om de får igjennom at alle kyr skal spise dette.

Endret av Adriana1987
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vegan mafiaen må ha sørget for dette så folk slutter å drikke melk, spise smør og yoghurt.

Men ja, hva sier Vedum?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (20 timer siden):

Vegan mafiaen må ha sørget for dette så folk slutter å drikke melk, spise smør og yoghurt.

Vet du hva, du skal ikke se bort fra at du har rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kommer opp med disse ideene om at flatulens fra kyr påvirker klimaet må være kjøpt og betalt, dette er ikke noe annet enn politisk propaganda og ja det er ikke umulig at veganere og likesinnede presser frem disse teoriene.

Det er stort sett den samme typen personer som står først i køen når det skal demonstreres mot eller for ett eller annet som f.eks. Palestina eller LGBTQ+, det som går igjen gang på gang er de har veldig lite kunnskap om det de demonstrerer for når det gjelder vitenskapelige og historiske fakta.

Mye av dette tullet har sitt utspring i hvordan dyrehold og kjøttproduksjon foregår i andre land som f.eks. USA og Brasil, det er ikke sammenlignbart med hvordan forholdene er i disse kanter av verden.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adriana1987 skrev (21 timer siden):

Må si jeg ble veldig skeptisk av denne posten på Twitter. Nå får kyrene stoff som skal redusere metan i kyrenes mager slik at de skal fise mindre. Det skal visstnok være positivt for miljøet. Stoffet heter 3-Nitrooxypropanol og det er under sterk mistanke for å være skadelig. Det skaper inflamasjon og er skadelig for foster i mors mage. Det skader barna og reduserer fertilitet.

Jeg skal i alle fall aldri kjøpe melk igjen om de får igjennom at alle kyr skal spise dette.

Adblue for kyr..Hvis det er noen trøst så er det ting som tyder på at det tullet her ikke blir gammelt...Google presisjonsfermentering... kua lever allerede på overtid og trolig er melkekyr borte innen 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...