AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Har akkurat sendt meldinger fram og tilbake med ei venninne i over en time. Vi møtes som regel sammen med andre så jeg tenkte jeg skulle spørre henne om vi skulle ta en kaffe en dag neste uke. Og jeg sitter og skjelver og tør ikke ta opp tlf for å spørre. Ja, jeg liker henne, nei jeg spør henne ikke på date. Har bare lyst til å snakke med henne ansikt til ansikt og bare oss to for en gangs skyld. I stedet for å skrive meldinger hele tida. Hvis det blir en date så woohoo, men det er ikke hovedgrunnen. Hvorfor er det så jævla skummelt? Anonymkode: 27811...c8c
Whistler Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ........... Hvorfor er det så jævla skummelt? Anonymkode: 27811...c8c Fordi du er redd hun skal si nei. 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 1 minutt siden, Whistler said: Fordi du er redd hun skal si nei. Jepp. Men jeg burde ikke være så redd. Tror kanskje jeg er forelska. Anonymkode: 27811...c8c
Whistler Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jepp. Men jeg burde ikke være så redd. Tror kanskje jeg er forelska. Anonymkode: 27811...c8c Det er bare milisekunder fra "tror jeg er forelska" til "jeg er forelska". Problemet er redselen for å bli avvist, og redselen for at det ikke er gjensidig. Det siste finner du ikke ut av før du inviterer. Det verste som kan skje er at hun sier nei, og så går du videre i livet ditt med vissheten om at du ga det en sjanse. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 Hun sa ja😀 Herregud, jeg føler meg som et barn på julaften. Følelser er merkelig. Anonymkode: 27811...c8c 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Skrevet 10. januar 2024 Så bra! Hva skrev du i inviten? Er det må en måte date fra din side, og vet hun det? Anonymkode: 1e03b...3f8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #7 Skrevet 10. januar 2024 Fordi du er redd hun skal si ja! ❤️ Anonymkode: bf645...c4a
Whistler Skrevet 10. januar 2024 #8 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hun sa ja😀 Herregud, jeg føler meg som et barn på julaften. Følelser er merkelig. Anonymkode: 27811...c8c Bra for deg!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #9 Skrevet 10. januar 2024 47 minutter siden, AnonymBruker said: Så bra! Hva skrev du i inviten? Er det må en måte date fra din side, og vet hun det? Anonymkode: 1e03b...3f8 Spurte bare om hun ville ta en kaffe eller noe en dag neste uke. Jeg skrev at det hadde vært hyggelig å møtes uten "resten av gjengen" for en gangs skyld. Og hun svarte ja Jeg tror ikke det er en date. Jeg skulle ønske det var det, men uansett så blir det gøy å møte henne. Anonymkode: 27811...c8c 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #10 Skrevet 10. januar 2024 Ok. Dette er bra, men du er jo alt for sykelig opptatt av hva andre synes om deg, er selvkritisk og engstelig for hva som kan skje. Jeg kan ikke gi deg 100 psykolog timer her og nå, men la oss gjøre det kort. Gi faen i alt det der og lev litt i nuet!!!! Lykke til! Det eneste du trenger å gjøre er å stille opp, senke skuldrene og ha det hyggelig. Hva nå enn som skjer så skjer det. 👍😊 Anonymkode: c0ee5...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #11 Skrevet 10. januar 2024 52 minutter siden, AnonymBruker said: Ok. Dette er bra, men du er jo alt for sykelig opptatt av hva andre synes om deg, er selvkritisk og engstelig for hva som kan skje. Jeg kan ikke gi deg 100 psykolog timer her og nå, men la oss gjøre det kort. Gi faen i alt det der og lev litt i nuet!!!! Lykke til! Det eneste du trenger å gjøre er å stille opp, senke skuldrene og ha det hyggelig. Hva nå enn som skjer så skjer det. 👍😊 Anonymkode: c0ee5...f4e Jeg er både selvkritisk og engstelig, men hvor får du det fra at jeg er sykelig opptatt av hva andre synes om meg? Ingen kritikk eller noe, mulig du har rett, men jeg kjenner meg ikke igjen i akkurat den så derfor lurer jeg på hvor det kom fra. Anonymkode: 27811...c8c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #12 Skrevet 10. januar 2024 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er både selvkritisk og engstelig, men hvor får du det fra at jeg er sykelig opptatt av hva andre synes om meg? Ingen kritikk eller noe, mulig du har rett, men jeg kjenner meg ikke igjen i akkurat den så derfor lurer jeg på hvor det kom fra. Anonymkode: 27811...c8c Vel. Jeg kjenner ikke deg, men det er som regel hva mesteparten av angsten til selvritiske mennesker handler om. Frykten for å bli sett ned på av andre, bli avvist, ikke være bra nok, osv osv. Som regel er denne frykten total på bærtur fordi folk generelt ikke er så opptatt av å måle opp andre, og de som står deg nærmere bryr seg om deg mye mer enn du tror og bryr seg lite som alle småfeilene dine. Uansett: frykten din er totalt irrasjonelt og fokuserer på hypotetiske ting. Legg det til side og prøv å fokusere utover og ikke innover på deg selv og nyt livet litt. Anonymkode: c0ee5...f4e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #13 Skrevet 10. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vel. Jeg kjenner ikke deg, men det er som regel hva mesteparten av angsten til selvritiske mennesker handler om. Frykten for å bli sett ned på av andre, bli avvist, ikke være bra nok, osv osv. Som regel er denne frykten total på bærtur fordi folk generelt ikke er så opptatt av å måle opp andre, og de som står deg nærmere bryr seg om deg mye mer enn du tror og bryr seg lite som alle småfeilene dine. Uansett: frykten din er totalt irrasjonelt og fokuserer på hypotetiske ting. Legg det til side og prøv å fokusere utover og ikke innover på deg selv og nyt livet litt. Anonymkode: c0ee5...f4e Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Anonymkode: 27811...c8c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #14 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Anonymkode: 27811...c8c Jo, det gjorde hen jo. Vedkommende sa "jeg kjenner ikke deg, det er sånn det generelt er" ... Anonymkode: bf645...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå