AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Min datter er 13 år, og barnefar spurte i god tid før jul hva hun ønsket seg. Jeg ble paff, for det har vært både bursdager og jul hvor hun ikke har fått gaver fra han og han bare er fraværende (som resten av året). Hun sa hun ønsket seg en konkret ryggsekk eller en ny mobil. Han ringte meg i etterkant å sa han skulle ordne begge deler. Så kom jula. Ingen gaver. For en uke siden konfronterte jeg han. Som en psykopat, bare lo han det bort, som om det var helt uviktig for han. Jeg spurte hva slags far han er, som lover ting og ikke holder de. Hva han bidrar med for å gjøre julen fin for barnet sitt. Han hadde mange unnskyldninger, som at han ikke "fant sekken" og ikke hadde kreditt til å kjøpe tlf. Han spurte om ikke jeg kunne kjøpe tlf, så kunne han betale meg hver måned. Nei, sa jeg. I tillegg hadde hun fått nesten 1000,- i julegave av sine eldre søsken, og de har vi heller ikke sett. Han sier han skal "spare de", men jeg vet at han ikke har noe sparekonto til henne og de pengene er glemt og borte om noen uker. Jeg prioriterte å kjøpe andre nyttige ting til jul, etter som han skulle ordne sekken (som hun ønsket seg veldig). Og nok en gang blir vi skuffet. Ikke gir han gaver, ikke bidrar han økonomisk, ikke opprettholder han kontakt og ikke følger han opp samvær. Hvordan er deres "Father of the year"? Anonymkode: c5087...612
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Hvorfor gidder du å ha forventninger til han??? Kutt all kontakt Anonymkode: 0d9f0...e99 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Han har så og si bare kontakt med barnet vårt. Og det er yngre enn ditt.. Anonymkode: adfd5...857
LadeJarl Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Min datter er 13 år, og barnefar spurte i god tid før jul hva hun ønsket seg. Jeg ble paff, for det har vært både bursdager og jul hvor hun ikke har fått gaver fra han og han bare er fraværende (som resten av året). Hun sa hun ønsket seg en konkret ryggsekk eller en ny mobil. Han ringte meg i etterkant å sa han skulle ordne begge deler. Så kom jula. Ingen gaver. For en uke siden konfronterte jeg han. Som en psykopat, bare lo han det bort, som om det var helt uviktig for han. Jeg spurte hva slags far han er, som lover ting og ikke holder de. Hva han bidrar med for å gjøre julen fin for barnet sitt. Han hadde mange unnskyldninger, som at han ikke "fant sekken" og ikke hadde kreditt til å kjøpe tlf. Han spurte om ikke jeg kunne kjøpe tlf, så kunne han betale meg hver måned. Nei, sa jeg. I tillegg hadde hun fått nesten 1000,- i julegave av sine eldre søsken, og de har vi heller ikke sett. Han sier han skal "spare de", men jeg vet at han ikke har noe sparekonto til henne og de pengene er glemt og borte om noen uker. Jeg prioriterte å kjøpe andre nyttige ting til jul, etter som han skulle ordne sekken (som hun ønsket seg veldig). Og nok en gang blir vi skuffet. Ikke gir han gaver, ikke bidrar han økonomisk, ikke opprettholder han kontakt og ikke følger han opp samvær. Hvordan er deres "Father of the year"? Anonymkode: c5087...612 Hva tenkte du da du valgte en tulling til far til barnet ditt da?..Som overraskende nok klarer å irritere deg nok i ettertid at du lager en tråd om han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå