AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Hvilke arenaer savner du for å kunne bli kjent med folk og få flere venner? Hva hadde du deltatt på hvis det fantes der du bor? Anonymkode: b9182...fca
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Arenaene finnes, men jeg synes det er vanskelig å komme skikkelig inn på folk. Treffer folk på DNT-turer, men så er det jo takk og farvel når turen er over. Og jeg snakker med de samme folka på treningssenteret omtrent hver gang jeg er innom, men det blir ikke noe mer enn det. Jeg oppfatter nordmenn som reserverte (er nordmann selv), og at de fleste har "sin gjeng" som ingen andre slipper inn i. Anonymkode: d6fef...975
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Arenaene finnes, men jeg synes det er vanskelig å komme skikkelig inn på folk. Treffer folk på DNT-turer, men så er det jo takk og farvel når turen er over. Og jeg snakker med de samme folka på treningssenteret omtrent hver gang jeg er innom, men det blir ikke noe mer enn det. Jeg oppfatter nordmenn som reserverte (er nordmann selv), og at de fleste har "sin gjeng" som ingen andre slipper inn i. Anonymkode: d6fef...975 Det du forteller meg er at du er reservert. Hvor ofte har du spurt noen av dem om de blir med å ta en kaffe/øl eller en ekstra tur bare dere? Anonymkode: ba651...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå