Gå til innhold

Kan jeg se om en person som har blokkert meg på Messenger, er påmeldt et arrangement på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan ikke søke opp vedkommende på Face. Betyr det også at når vedkommende melder seg på et arrangement, så kan jeg ikke se om hen er der?

Fungerer blokkeringen toveis? kan vedkommende søke opp meg på nett?

Anonymkode: b20e5...c1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, trudde ein hadde vokst forbi dei faktene blokk osv? Kva er grunnen til blokkeringa , kva har du gjort? Heh. Altså eg forstår blokkeringa om du har vert eit rasshøl og ikkje gitt nokre ønskja fred. Men er det annleis, er det rart. 

Skrevet

Jeg har blokkert svigermor. Jeg får ikke opp noe med henne. Ikke når hun legger ut på noen grupper kjøp og salg. Og heller ikke når hun skal være med på noe. Helt bort fra meg. Noen som jeg liker. Vil ikke se noe fra henne. 

Anonymkode: 3991e...038

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har blokkert svigermor. Jeg får ikke opp noe med henne. Ikke når hun legger ut på noen grupper kjøp og salg. Og heller ikke når hun skal være med på noe. Helt bort fra meg. Noen som jeg liker. Vil ikke se noe fra henne. 

Finner du henne ikke når du søker henne opp på Facebook heller?

Anonymkode: 8a853...6d3

Skrevet

Har sjølv gjort  det. Eg trur det er veldig normalt desverre. Eg trur det er ein ordning der det går an å blokkere men og sjå , men eg hugse ikkje korleis ein brukte det. Eg veit det skal gå an å blokkere folk på chat . Men er usikker der og . Men eventuelt anbefala eg deg å prøve å snakke med svigermor at du ikkje like det ho gjer og begrunninga til blokkeringa. Måtte gjere det med mi eiga pappa , har opplevd fysisk vold i heimen. Men fekk vondt når eg ikkje klarte å gi han beskjed etterpå. ❤️ Lykke til med svigermor!

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Finner du henne ikke når du søker henne opp på Facebook heller?

Nei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei. 

Da har hun blokkert deg også 

Jeg har blokkert en x, men finner han på Facebook når jeg søker han opp. Men han kan ikke søke meg opp 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har blokkert en x, men finner han på Facebook når jeg søker han opp. Men han kan ikke søke meg opp 

Uhm, har du blokkert noen skal du ikke kunne se de i det hele tatt. Har du faktisk BLOKKERT vedkommende eller bare sluttet å følge, skjult osv? 

Endret av delias
  • Liker 3
Skrevet
25ogdum skrev (30 minutter siden):

Hehehe, trudde ein hadde vokst forbi dei faktene blokk osv? Kva er grunnen til blokkeringa , kva har du gjort? Heh. Altså eg forstår blokkeringa om du har vert eit rasshøl og ikkje gitt nokre ønskja fred. Men er det annleis, er det rart. 

For å si det kort. Noen mennesker er ikke helt gode. Jeg mistenker psykiatri.  Opplever de det man sier som kritikk, så er det bare å blokkere.  vedkommende spyr ut eder og galle, for deretter å blokkere. 

Dette var en ensom person som søkte etter nytt nettverk. Jeg er glad for  at jeg forsto hvor landet lå, og at det ikke ble et veldig kjipt og flaut møte mellom oss.

Skrevet

Hvorfor skal du se hvilke event hun skal på? 

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

jeg kan ikke søke opp vedkommende på Face. Betyr det også at når vedkommende melder seg på et arrangement, så kan jeg ikke se om hen er der?

Fungerer blokkeringen toveis? kan vedkommende søke opp meg på nett?

Hvorfor vil du se hvilke arrangement hun skal på? 

Anonymkode: 2d383...f53

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor skal du se hvilke event hun skal på? 

Hvorfor vil du se hvilke arrangement hun skal på? 

Anonymkode: 2d383...f53

Greit å være forberedt! Jeg vil unngå at vi er på samme, særlig hvis det er få påmeldte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Vet at hun ikke har blokkert meg. For alle rundt meg sier hun prøver å ta kontakt med meg hele tiden. Så fryktelig rart at hun har blokkert meg. Når man blokkere så forsvinner man for vedkommende. Det er jo det som er hele poenget med det. 

Skrevet
25ogdum skrev (1 time siden):

Jeg blokkerer ikke for artig. Vedkommende har sendt utallige meldinger, mailer. Er ufin. Språkbruk som man ikke bruker. Hva jeg har gjort. Jo det skal jeg si. Jeg eksisterer. Det er nok. Har aldri gjort noe. Men hun har lagt meg for hat lell. Jeg er godt likt. Jeg er god på å ha samtaler med folk. Jeg har en utstråling som gjør at folk åpner seg mye for meg. Slitsomt for meg men ikke noe jeg får gjort med det. Hun får høre gode ord om meg og da raser det for henne. Jeg gidda ikke noe mere. Jeg ble sliten av alle meldingene i alle døgnets tider. Alt jeg gjorde var feil. Jeg parkerte bilen på feil plass. Hun fant den ikke og kjeftet huden full. Stod på parkeringsplassen og hun må gå forbi bilen. Mente den skulle stå der det ikke er lov å parkere. For det gjør hun til allés irritasjon. Bare for å forstå hvorfor jeg synes det er tåpelig. Jeg jeg blokkerte overalt der det går an. Hun kan sende Mail. Men kollegaene mine leser også de mailene så hun sluttet. For hun spiller engel mot dem. Men dem har gjennomskuet henne. Det var godt å slippe alle kjeftingen hele tiden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...