AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Altså, dette er virkelig tidenes i-landsproblem, det er jeg selvsagt klar over. Holder på å bli SPRØ av hvor idiotisk det møbelet er. Det har et stort skap uten hyller på midten hvor vannlåsen er, og der legger vi håndklær og kluter, men det raser jo og blir et himla kaos siden det bare er et stort skaprom. Vi har ikke SÅ mange håndklær, men der er ikke spesielt god plass heller. Det er et lite skap på hver side som er delt på midten av en hylle. Her har jeg og samboeren min toalettsakene våre, men enkelte ting er det ikke plass til i høyden, og de er såpass smale at vi må stable langt innover i skapet, som gjør det ekstremt irriterende å drive og lete etter ting. Jeg er klar over hvor dumt det er å bruke penger på et nytt sånn møbel, det vi har er ikke eldre enn fra 2017 heller, men det er så fælt og jeg går og irriterer meg grønn over det hver gang jeg må styre med det. Det er helt umulig å holde nogenlunde system inni der, og i tillegg synes jeg det er kjempestygt. Driver og ser på noe nytt (håper jeg får samboeren min med på det), 120 bredt med benkeplass, en vask og skuffer, og ser det ligger ute en del mellom 5000 og 7000 kroner. Er dette veldig billig, eller kan jeg forvente grei kvalitet på det? Aldri kjøpt noe sånt før, så har ikke peiling. Noen tips? Anonymkode: a6fa3...dac
Pringle Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Det hjelper ikke med en kurv eller to, regner jeg med? 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Pringle skrev (Akkurat nå): Det hjelper ikke med en kurv eller to, regner jeg med? Nei, det kan jeg ikke se for meg 😩 Har ikke plass til å sette inn hyller/skuffer i tillegg til baderomsmøbelet for bedre organisering heller, det har vi ikke plass til. Anonymkode: a6fa3...dac
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det kan jeg ikke se for meg 😩 Har ikke plass til å sette inn hyller/skuffer i tillegg til baderomsmøbelet for bedre organisering heller, det har vi ikke plass til. Anonymkode: a6fa3...dac Det ble en tullete setning, haha. Anonymkode: a6fa3...dac
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 Sett inn hylleknekter og plater. Anonymkode: 09776...b2f 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Skrevet 10. januar 2024 Det går vel an å skjære til en hylle i skapet? Anonymkode: 2e1df...8d3 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #7 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sett inn hylleknekter og plater. Anonymkode: 09776...b2f Da blir det nesten ikke plass på øverste hylle pga. vannlåsen. Og det blir jo bare enda mindre plass totalt sett. Anonymkode: a6fa3...dac
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #9 Skrevet 10. januar 2024 Pringle skrev (47 minutter siden): Får du postet et bilde? Har ikke bilde av selve møbelet akkurat nå, men her er en skisse. Nederste bilde viser skapene innvendig: Anonymkode: a6fa3...dac
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #10 Skrevet 10. januar 2024 Det er helt vanlig med hylle som har skjært ut plass til vannlås. Enkelt å fikse selv Anonymkode: 2e1df...8d3 7 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #11 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er helt vanlig med hylle som har skjært ut plass til vannlås. Enkelt å fikse selv Anonymkode: 2e1df...8d3 Men det blir kjempeliten plass da... har bare lyst på nytt møbel, det vi har er ikke spesielt fint heller. Anonymkode: a6fa3...dac
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #12 Skrevet 10. januar 2024 Det er jo vannlås i alle skap/skuffer uansett? De har billige og greie baderomsmøbler på Megaflis. Kjøp en hylle til håndklær, så kan du ha dopapir, vaskemidler, hårspray og andre høye ting i skapet der håndklærne nå ligger? Anonymkode: 28322...930 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #13 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er jo vannlås i alle skap/skuffer uansett? De har billige og greie baderomsmøbler på Megaflis. Kjøp en hylle til håndklær, så kan du ha dopapir, vaskemidler, hårspray og andre høye ting i skapet der håndklærne nå ligger? Anonymkode: 28322...930 Ja, vet jo at man ikke slipper unna vannlåsen. Hadde det vært kun den som var problemet hadde det jo vært greit, men alt er liksom galt med møbelet. Ekstremt upraktiske sideskap og det er stygt å se på. Ser ut som det hører hjemme på institusjon. Har dessverre ikke plass til å sette inn flere møbler på badet. Anonymkode: a6fa3...dac
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #15 Skrevet 10. januar 2024 Må du ha håndklær og kluter på badet? Vi har veldig lite bad, ikke skap på badet men 2 skuffer. Vi har alle håndklkærne i et stort skap i gangen rett utenfor badet, og kluter i kommode i samme gang. Tar med oss håndklær og kluter inn, er jo ikke noe en må ha liggende. Vi har do separat så der har vi alt som skal til det rommet. Da kunne du organisert bedre med blanke plastkurver fra Clas O f.eks, oversiktlig og greie, de kan stables også noen av dem Anonymkode: 22df8...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #16 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må du ha håndklær og kluter på badet? Vi har veldig lite bad, ikke skap på badet men 2 skuffer. Vi har alle håndklkærne i et stort skap i gangen rett utenfor badet, og kluter i kommode i samme gang. Tar med oss håndklær og kluter inn, er jo ikke noe en må ha liggende. Vi har do separat så der har vi alt som skal til det rommet. Da kunne du organisert bedre med blanke plastkurver fra Clas O f.eks, oversiktlig og greie, de kan stables også noen av dem Anonymkode: 22df8...9bc Takk for tips, men greia er at vi har ganske stort bad. Det er bare at alle vegger er okkupert av baderomsmøbel, dusj, stellebord, vaskemaskin/tørketrommel, dører på to av veggene og en do. Derfor jeg sier at vi ikke har plass til hyller o.l. for da måtte det stått midt i rommet. Trenger bare et mer praktisk baderomsmøbel som ikke er så støgt 😅 Anonymkode: a6fa3...dac
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #17 Skrevet 10. januar 2024 Har du sett på megaflis? Der har De ofte "rimeligere" priser enn feks baderomsforretninger og rørleggere.. Skapet fra 2017 kan du selge. driver selv å sikler på nytt baderomsmøbel, og tenkte å selge det gamle. (2015). Anonymkode: a69e8...006
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #18 Skrevet 10. januar 2024 Har du ikke et ledig hjørne? https://www.ikea.com/no/no/p/ragrund-hylle-bambus-80549420/ Jeg har håndklær etc i noe lignende denne. Anonymkode: 28322...930
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #19 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har du ikke et ledig hjørne? https://www.ikea.com/no/no/p/ragrund-hylle-bambus-80549420/ Jeg har håndklær etc i noe lignende denne. Anonymkode: 28322...930 Den har vi også til håndklær. Bytt ut skapet med kommode, så får dere to skuffer (en er delt for vannlåsen). Mye plass i kommoden. Anonymkode: 27ded...b77
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #20 Skrevet 10. januar 2024 Vi har lignende skap, men jeg hadde aldri kommet på å slenge noe rett inn der, det må jo stå i kurver/esker/bokser. Ellers blir det bare rot. Ta deg en tur på chlas ohlson eller ikea. Anonymkode: 2d360...ada 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå