Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som har 2-3 barn, hvor ofte er du sosial med venner? 

Anonymkode: 6326d...220

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor sjeldent, og likevel mye mer enn da ungene var små. Da de var små traff jeg egentlig bare en venninne som bodde i nærheten ganske jevnlig, og resten kanskje 1-2 ganger i året. Nå treffer jeg venninner 2-6 ganger i måneden. 

Skrevet

2 barn. Trener fast med ei venninne en kveld i uka. Forening en kveld i måneden. Hobby sammen med barn og venner med barn samme alder 1 ukekveld og  som regel en lørdag i mnd. Utenom det ikke noe fast, vi spør hverandre fortløpende og er med når det passer. Noen perioder er det ofte, andre perioder blir det lite, tror dette er ganske vanlig 😅

Anonymkode: 50549...bdf

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du som har 2-3 barn, hvor ofte er du sosial med venner? 

Anonymkode: 6326d...220

2-5 ganger i året.

Anonymkode: 4a55b...bbb

Skrevet

Et par av mine nærmeste venner treffer jeg bare et par ganger i året pga. avstand, men en treffer jeg et par dager hver eneste uke. Ellers veldig tilfeldig. Det er litt av en logistikkabal med barn, hus, reising, turnuser og fritidsaktiviteter.
Mye av vedlikeholdet mellom de gangene vi møtes skjer via sosiale medier.

Skrevet

Trener med venner en gang i uka. Gjør gjerne noe med noen venner og deres barn i løpet av helga. Hyttetur med venner ca en gang i mnd. Går tur med en venninne 2 kvelder i uka.

Anonymkode: 360e7...f5e

Skrevet

1-2 ganger i året. Kabalen går ikke opp med menn som jobber vekke, barn som skal ting og bor ett stykke unna hverandre. Jobbene våre osv.

Anonymkode: f828f...0a1

Skrevet

Sjeldent, kan 1-2 ganger i året. Men vi prater ofte på telefon og holder kontakt på den måten. Synes det er greit i den fasen i livet vi er i nå. 

Anonymkode: 2893f...872

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...