Gå til innhold

Far til barna mine er emosjonelt umoden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har valgt å få barn med en mann, som viste seg å ha flere umodne sider. Han var en god og snill far da de var babyer, men nå når de har blitt større og begynt å utfordre oss på andre måter, kommer det frem sider ved ham som jeg ikke liker og ikke kan leve med. 

Blir det mye trass eller krangling, blir han som et barn han også. Feks har han truet med å ødelegge eller kaste  lekene deres om de ikke hører etter. Han kan svare frekt tilbake til barna når de er frekke. 

Masse situasjoner der jeg må være den voksne og få ting på rett kjøl. 

I dag kranglet barna, og den ene begynte å slå faren. Etter mange beskjeder ble han så sint at han stod og truet med å slå han tilbake. Han ble ganske aggressiv. Hva hadde skjedd om jeg ikke var her. En gang har han kastet et møbel gjennom rommet fordi han ble sint. Er ikke dette materiell vold og ulovlig?? Er dette grovt nok til at jeg burde gå fra han og kreve full foreldrerett? 

Jeg må ofte gripe inn og veilede. Fordi han ikke oppfører seg som en voksen. Hva skal jeg gjøre. Er det jeg som er nedlatende og burde jeg slutte å lære ham opp? Situasjonen føles håpløs. Har ikke økonomi til å gå nå. Men har mistet all lyst til å fortsette et samliv.

Anonymkode: b8d7e...5e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...