Snop Skrevet 10. januar 2024 #1 Del Skrevet 10. januar 2024 Er det forskjell på tortillachips og nachochips? Eller liksom... den chipsen man får i chipshyllen og type old el paso i middagshyllen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 10. januar 2024 #2 Del Skrevet 10. januar 2024 Jeg har ikke smakt tortillachips så jeg har ikke fått sammenlignet. Men kan tenke meg at de som skal brukes til mat har en mer nøytral smak og mindre salt.? Å spise mye av noe som har en intens smak og mye salt er jo ikke spesielt godt til middag eller som et helt måltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar 2024 #3 Del Skrevet 10. januar 2024 De med salt smaker det samme, er bare formen som er ulik. Men ville ikke brukt Maarud sine med ost til nachos, de spiser jeg kun som snacks enten alene eller med salsa til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Del Skrevet 10. januar 2024 Jeg syns vanlig tortillachips er mye bedre å bruke til nachos enn faktiske nachoschips. https://meny.no/varer/middag/taco/tortillachips/tortilla-chips-8410076482587 Jeg bruker de her. Anonymkode: 03f1d...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. januar 2024 #5 Del Skrevet 11. januar 2024 Det er det samme, bare ulik form. Nachochips har gjerne plass til mer topping oppå pga formen, men smaksmessig er det det samme. Personlig synes jeg Old El Paso smaker best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #6 Del Skrevet 11. januar 2024 18 hours ago, vintersolverv said: Jeg har ikke smakt tortillachips så jeg har ikke fått sammenlignet. Men kan tenke meg at de som skal brukes til mat har en mer nøytral smak og mindre salt.? Å spise mye av noe som har en intens smak og mye salt er jo ikke spesielt godt til middag eller som et helt måltid. enig her, etter hva jeg har smakt Anonymkode: 951ea...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 11. januar 2024 #7 Del Skrevet 11. januar 2024 Lenge siden jeg har laget her, men jeg har bare brukt det jeg har. Sjekker en på Meny så får en at de inneholder ca like mye eller faktisk like mye salt hele gjengen. Da blir det mer smak og preferanser som avgjør, sånn utenom formen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå