AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Del Skrevet 10. januar 2024 Jeg er ikke spesielt glad i organisasjoner som Islam Net, men jeg har ikke sett at de står frem i offentligheten og velger seg ut grupper av mennesker som SIAN og WDI som velger seg ut grupper av mennesker de kommer med svært stygge uttalelser om. Anonymkode: 44550...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Del Skrevet 10. januar 2024 Palkom Anonymkode: 01e40...bab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 10. januar 2024 #3 Del Skrevet 10. januar 2024 Mange. Ikke så tallrike i medlemstall (enda), men noen er stigende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Palkom Anonymkode: 01e40...bab Kva er det for noko? Anonymkode: 32578...529 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Del Skrevet 10. januar 2024 Er Vigrid fortsatt aktive? De var gigantiske back in the days. Hadde konfirmasjoner og diverse. Anonymkode: 1784e...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Del Skrevet 10. januar 2024 7 minutter siden, Andro said: Mange. Ikke så tallrike i medlemstall (enda), men noen er stigende. Har du noen eksempler? Mitt inntrykk er at de fleste typer sånne organisasjoner knytter seg til høyreorientert politikk og kristenkonservativt tankegods. Anonymkode: 44550...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #7 Del Skrevet 10. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Er Vigrid fortsatt aktive? De var gigantiske back in the days. Hadde konfirmasjoner og diverse. Anonymkode: 1784e...fc5 Den gamle lederen har vært så vidt i media, men vet ikke om grupperingen eksisterer lenger. Anonymkode: 44550...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #8 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kva er det for noko? Anonymkode: 32578...529 Palestinakomiteen. De jublet og kalte det spektakulært da Israelske sivile ble slaktet 7.oktober. Jeg kan aldri ta dem seriøst igjen. Anonymkode: 01e40...bab 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 10. januar 2024 #9 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er Vigrid fortsatt aktive? De var gigantiske back in the days. Hadde konfirmasjoner og diverse. Anonymkode: 1784e...fc5 Tore viste seg å være eneste gjenværende medlem, så de er nok fiktive. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du noen eksempler? Mitt inntrykk er at de fleste typer sånne organisasjoner knytter seg til høyreorientert politikk og kristenkonservativt tankegods. Anonymkode: 44550...f90 Det har du rett i. NMR, Sian og lignende fascistorganisasjoner er jo også på ulikt vis sammenknytta med andre konspirasjonsbaserte bevegelser som har til hensikt å svekke tillit til demokrati og vitenskap, slik som alternativ"behandlere", antivaksere, "truthere", frimannbevegelsen, maskulinister, miff, sekter osv. På sett og vis kan man vel også kalle islamister for høyreekstreme, med de fascist-trekkene som følger med (hat mot kvinner, homofile, andre trosretninger, kunnskap, demokrati og mot religiøse som faktisk kan Koranen). Venstresiden i Norge er ikke særlig ekstrem, og har en helt annen historie enn det øvrige Europa, med nesten et totalt fravær av alvorlig vold og terror. Unntaket er gjengen i Tjen Folket og deres satelitter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 10. januar 2024 #10 Del Skrevet 10. januar 2024 Andro skrev (9 minutter siden): Tore viste seg å være eneste gjenværende medlem, så de er nok fiktive. Er dere på fornavn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #11 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Palestinakomiteen. De jublet og kalte det spektakulært da Israelske sivile ble slaktet 7.oktober. Jeg kan aldri ta dem seriøst igjen. Anonymkode: 01e40...bab Skjønner deg godt. Israelhat er det jo i media hele tiden, er så forferdelig ensidet. Palestina får helt klart offerrollen. Anonymkode: b58d6...2b9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #12 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Palestinakomiteen. De jublet og kalte det spektakulært da Israelske sivile ble slaktet 7.oktober. Jeg kan aldri ta dem seriøst igjen. Anonymkode: 01e40...bab Ikke hørt om de, men de holdningene så jeg sjokkerende mye. Men hva man vil om Israel, men å juble og hylle slakt av mennesker er helt psyko, da tenker man ikke klart på noen måte Anonymkode: a9680...044 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harikkepeiling Skrevet 10. januar 2024 #13 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er Vigrid fortsatt aktive? De var gigantiske back in the days. Hadde konfirmasjoner og diverse. Anonymkode: 1784e...fc5 Husker vi fikk email av Tore T på jobb, noe propaganda greier. Ikke sikker på om Vigrid er aktive. Men tror, uten å være helt sikker, at folk derfra startet opp en ny gruppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #14 Del Skrevet 10. januar 2024 Palestinakomiteen er en rasistisk hatorganisasjon som ville gjort Hitler stolt tror jeg. Merkelig at den ikke er blitt forbudt. Anonymkode: a5019...ccf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #15 Del Skrevet 10. januar 2024 2 hours ago, Andro said: Tore viste seg å være eneste gjenværende medlem, så de er nok fiktive. Det har du rett i. NMR, Sian og lignende fascistorganisasjoner er jo også på ulikt vis sammenknytta med andre konspirasjonsbaserte bevegelser som har til hensikt å svekke tillit til demokrati og vitenskap, slik som alternativ"behandlere", antivaksere, "truthere", frimannbevegelsen, maskulinister, miff, sekter osv. På sett og vis kan man vel også kalle islamister for høyreekstreme, med de fascist-trekkene som følger med (hat mot kvinner, homofile, andre trosretninger, kunnskap, demokrati og mot religiøse som faktisk kan Koranen). Venstresiden i Norge er ikke særlig ekstrem, og har en helt annen historie enn det øvrige Europa, med nesten et totalt fravær av alvorlig vold og terror. Unntaket er gjengen i Tjen Folket og deres satelitter. Synes mange de ekstreme organiasjonene beveger seg langs en fascist-akse selv om de ikke snakker fascisme i klartekst. Anonymkode: 44550...f90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå