Nagev Skrevet 10. januar 2024 #1 Del Skrevet 10. januar 2024 Jeg har noen stekte svinekoteletter liggende fra i går, og noen kokte poteter. Jeg vil lage ei enkel gryte til fire stk, kan jeg få oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 10. januar 2024 #2 Del Skrevet 10. januar 2024 Hovedinnlegget er splittet fra et annet emne, grunnet feilposting. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Del Skrevet 10. januar 2024 Jeg hadde heller laget en slags pytt i panne. Skjært kotelettene opp i mindre biter. Stekt sammen med biter av potet, løk, paprika. Evt litt bacon, sopp, squasj, vårløk. Anonymkode: 7bdb9...429 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. januar 2024 #4 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg hadde heller laget en slags pytt i panne. Skjært kotelettene opp i mindre biter. Stekt sammen med biter av potet, løk, paprika. Evt litt bacon, sopp, squasj, vårløk. Anonymkode: 7bdb9...429 Dette! Jeg tror de vil bli tørre i en gryte. OM jeg skulle laget en gryte så ville jeg stekt sopp og løk gyldent, hatt oppi litt soyasaus, kanskje 1/2 - 1 ts sukker og fløte. Smak til med salt og pepper. Dette ville jeg latt koke til det tykner. Oppi dette ville jeg tilsatt koteletter i mindre biter og poteter. La de to sistnevne bli gjennomvarme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå