AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Nå som jeg er over 40, egentlig lenge før det, har jeg blitt en grinebiter som irriterer meg over mangt og mye. Blant annet at folk skal skrive «fineste» og «beste» om andre. «Gratulerer med dagen fineste/beste Kjellrun ❤️❤️❤️» Hvorfor kan man ikke skrive bare gratulerer med dagen? Eller i alle fall holde seg til noe som gir mening? På hvilken måte er Kjellrun «best» eller «finest»? Gode/kjære Kjellrun holder i massevis! Sånn, måtte bare få det ut. Anonymkode: 209a7...54a 18 1 4
Pringle Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Jeg kjenner ingen som heter Kjellrun, så det er kanskje den eneste Kjellrun denne personen kjenner, og dermed også den beste og fineste? Neida, det er dønn irriterende. Jeg krymper meg litt hver gang. 8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Enig!!! Er 22 år og opplever venninner skriver «fineste jentami❤️» «beste😍» Syntes det er kleint Anonymkode: 9acf7...645 7 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Eller, på tur med de beste 🙈😅 og alle former fingrene sine som et hjerte på gruppebildet. Anonymkode: b2868...ac1 10 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 Folk tar til seg FB-språk og høres utrolig teite ut. Nå èn har skrevet det i en tråd, så kommer hordene etter og skriver akkurat det samme og sender røde hjerter til hverandre. Pjuk! Æsj!! 8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Skrevet 10. januar 2024 Pringle skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner ingen som heter Kjellrun, så det er kanskje den eneste Kjellrun denne personen kjenner, og dermed også den beste og fineste? Neida, det er dønn irriterende. Jeg krymper meg litt hver gang. Haha, jeg kjenner heller ingen Kjellrun. Ikke så representativt eksempel, egentlig. Anonymkode: 209a7...54a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #7 Skrevet 10. januar 2024 Jeg skriver fineste noen ganger. Men skjønner ikke at det er noe å irritere seg over. Jeg skriver det kun til folk jeg virkelig bryr meg om, jeg synes de er best og de fortjener å høre det. Anonymkode: cfa28...2a1 2 1 1
Mardina Skrevet 10. januar 2024 #8 Skrevet 10. januar 2024 Jeg(k44) kan fint fint finne på å skrive fineste/beste om noen. Gjerne folk jeg er veldig glad i. Skjønner ikke hvorfor det er så problematisk 🤔 Har aldri noensinne fått reaksjoner på det. 3 1
kaarebjarne Skrevet 10. januar 2024 #9 Skrevet 10. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nå som jeg er over 40, egentlig lenge før det, har jeg blitt en grinebiter som irriterer meg over mangt og mye. Blant annet at folk skal skrive «fineste» og «beste» om andre. «Gratulerer med dagen fineste/beste Kjellrun ❤️❤️❤️» Hvorfor kan man ikke skrive bare gratulerer med dagen? Eller i alle fall holde seg til noe som gir mening? På hvilken måte er Kjellrun «best» eller «finest»? Gode/kjære Kjellrun holder i massevis! Sånn, måtte bare få det ut. Anonymkode: 209a7...54a Det er en greie blant en viss type middelaldrende damer som bor i distriktene med skit som Live, love, laugh på veggen og HOME i vinduskarmen. Veldig merkelig, og beste tipset er bare å holde seg unna FB. Bursdagsgratulasjoner der er ikke verdt noe som helst uansett. Endret 10. januar 2024 av kaarebjarne 10 1
Gjest Kanino Skrevet 10. januar 2024 #10 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nå som jeg er over 40, egentlig lenge før det, har jeg blitt en grinebiter som irriterer meg over mangt og mye. Blant annet at folk skal skrive «fineste» og «beste» om andre. «Gratulerer med dagen fineste/beste Kjellrun ❤️❤️❤️» Hvorfor kan man ikke skrive bare gratulerer med dagen? Eller i alle fall holde seg til noe som gir mening? På hvilken måte er Kjellrun «best» eller «finest»? Gode/kjære Kjellrun holder i massevis! Sånn, måtte bare få det ut. Anonymkode: 209a7...54a Helt enig ! Irriterer meg grønn over denne ekstreme måten å tilbe andre mennesker på. Overøse med positive ord. «Gratulerer så mye med dagen, Kjellrun» enkelt og greit
Gjest Kanino Skrevet 10. januar 2024 #11 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Enig!!! Er 22 år og opplever venninner skriver «fineste jentami❤️» «beste😍» Syntes det er kleint Anonymkode: 9acf7...645 Blir kvalm når jeg leser slike gratulasjoner 🙈
Gjest Kanino Skrevet 10. januar 2024 #12 Skrevet 10. januar 2024 Mardina skrev (4 minutter siden): Jeg(k44) kan fint fint finne på å skrive fineste/beste om noen. Gjerne folk jeg er veldig glad i. Skjønner ikke hvorfor det er så problematisk 🤔 Har aldri noensinne fått reaksjoner på det. Nei folk unngår å havne midt i vepsebolet. Derfor har du nok ikke hørt reaksjoner før ☺️
Gjest ti10 Skrevet 10. januar 2024 #13 Skrevet 10. januar 2024 kaarebjarne skrev (2 minutter siden): Det er en greie blant en viss type middelaldrende damer som bor i distriktene med skit som Live, love, laugh på veggen og HOME i vinduskarmen. Veldig merkelig, og beste tipset er bare å holde seg unna FB. Bursdagsgratulasjoner der er ikke verdt noe som helst uansett. Å nei du, det er ikke bare middelaldrende burugler i distriktene som bruker "fineste" og "beste". De kommer som perler på en snor fra mye yngre kvinner og jenter i både by og bygd. Problemet med det, slik jeg ser det, er at det i mange tilfeller er så falskt. Man er "fineste" og "beste" den ene dagen og blir utestengt fra diverse arrangementer den andre dagen. Ev. rett og slett ignorert ved fysiske møter.
kaarebjarne Skrevet 10. januar 2024 #14 Skrevet 10. januar 2024 (endret) ti10 skrev (21 minutter siden): Å nei du, det er ikke bare middelaldrende burugler i distriktene som bruker "fineste" og "beste". De kommer som perler på en snor fra mye yngre kvinner og jenter i både by og bygd. Problemet med det, slik jeg ser det, er at det i mange tilfeller er så falskt. Man er "fineste" og "beste" den ene dagen og blir utestengt fra diverse arrangementer den andre dagen. Ev. rett og slett ignorert ved fysiske møter. Vel, nå sluttet jeg å bruke Facebook for mange år siden, så jeg vet ikke hvordan det står til om dagen. Det jeg beskrev var tilfellet tidligere. Endret 10. januar 2024 av kaarebjarne
Mardina Skrevet 10. januar 2024 #15 Skrevet 10. januar 2024 Kanino skrev (39 minutter siden): Nei folk unngår å havne midt i vepsebolet. Derfor har du nok ikke hørt reaksjoner før ☺️ Kommer til å fortsette med det uansett 😊 Det er uansett ikke sånn at jeg sier det hver eneste dag heller 😄 Så jeg ser ikke problemet 😊 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #16 Skrevet 10. januar 2024 Enig. "Verdens beste".... According to who?? Anonymkode: d16c4...07b 3
Portia Catonis Skrevet 10. januar 2024 #17 Skrevet 10. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Enig. "Verdens beste".... According to who?? Anonymkode: d16c4...07b Spesielt rundt morsdag og farsdag... "Verdens beste pappa!" det er fysisk umulig å ha mer enn én far, og dermed har man ingen sammenligningsgrunnlag. Man er jo dessuten ikke objektiv når det gjelder eget kjøtt og blod, så om noen skulle avgjøre hvem som er verdens beste måtte det jo blitt arrangert et verdensmesterskap for pappaer, med uavhengige dommere. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #18 Skrevet 10. januar 2024 Veldig enig med dette, hvorfor smøre på så voldsomt? Utrolig teit med par som gratulerer hverandre på fb også, hvorfor det??🙈 Anonymkode: 0109b...cb9 3
Gjest Bella78 Skrevet 10. januar 2024 #19 Skrevet 10. januar 2024 (endret) Bryr meg ingenting om dette, synes det er koselig at venner gjør stas på hverandre 😊 Endret 10. januar 2024 av Bella78
Gjest Kanino Skrevet 10. januar 2024 #20 Skrevet 10. januar 2024 Eller fina og pena. Er rett og slett barnslig og vemmelig. Usj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå