Gå til innhold

Har du kontakt med ex eller exer?   

22 stemmer

1. 1. Har du kontakt med ex eller exer?

• Nei
      13
    • Ja en ex
      5
    • Ja flere exer
      4
    • Ja alle exer
      0

Anbefalte innlegg

Gjest No1*No1
Skrevet

Jeg lurer på hvor vanlig det er å ha kontakt med ex(er). 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei slutt så ut av livet. Men har ikke barn med noen ekser jeg da

Anonymkode: c8043...b4d

Skrevet

Kun han jeg har har barn med. Og kun om barna.

Anonymkode: 9d255...29e

• Liker 1
Skrevet

Ja, flere av de - de er jo hyggelige folk som jeg liker godt og har mye felles med. 😊 Dersom det hadde vært brudd pga feks vold eller liknende hadde jeg selvfølgelig ikke hatt kontakt. 

Anonymkode: 391b4...f15

Skrevet

Kontakt med en, har jevnlig kontakt med henne på tlf, og møtes iblant. Heldigvis har jeg en kjæreste som ikke sliter med sjalusi, så det går helt fint 

Skrevet

Kontakt med barnefar. Ingen ellers. 

Anonymkode: fd3ed...099

Skrevet

De fleste. Mye kontakt med faren til ungene, mer sporadisk kontakt med andre. Det er også et par jeg ikke ønsker kontakt med.

Der kjærestefølelsene dør hos begge er det fint å beholde et vennskap. Der man ikke er på samme sted slik sett er det håpløst, likeledes der bruddet skyldes noe du ikke kan tilgi eller komme over.

Skrevet

Jepp, har kontakt med min ex. Vi har barn sammen. Mulig vi ville hatt litt kontakt selv om vi ikke hadde hatt barn, sånn på utvidet hilsestadie. Han er en ok fyr. 

Skrevet

Har et par som venner på face, men egentlig ikke kontakt ut over det. Hender at jeg gratulerer de med dagen og vice versa, kan like et bilde han legger ut eller noe annet sånn høflighets-greie. Vet ikke om det er definert som kontakt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...