AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #21 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Greit at de har dekket med plast over. Men burde de ikke da dekke det på begge skiltene? Altså på begge sider av veien? Jeg har parkert der nesten hver uke i 6 mnd. Var sikker på at jeg har parkert riktig som alltid. Det skiltet som var dekket med plast var bak ryggen min og flere meter unna. Det skiltet som var foran meg var ikke dekket med plast Ts Anonymkode: 57d88...db3 Nei? Det er da ikke noe krav om at parkering skal være lik på begge sider av veien? Det er kun skiltene som er dekket av plast som ikke er gyldige lengre. (Og skiltene er som alltid gyldige i kjøreretning, frem til neste skil/veikryss osv) Dette er grunnen til at du skal sjekke skiltene hver gang du parkerer, evt sjekke bilen hver 24. time ved gateparkering. Anonymkode: bcae7...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 12. januar 2024 #22 Del Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 17.50): Du manglet særskilt tillatelse. Anonymkode: 2f553...248 Fasit, og videre diskusjon er meningsløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 12. januar 2024 #23 Del Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 19.59): Greit at de har dekket med plast over. Men burde de ikke da dekke det på begge skiltene? Altså på begge sider av veien? Jeg har parkert der nesten hver uke i 6 mnd. Var sikker på at jeg har parkert riktig som alltid. Det skiltet som var dekket med plast var bak ryggen min og flere meter unna. Det skiltet som var foran meg var ikke dekket med plast Ts Anonymkode: 57d88...db3 Altså, når man har bestått førerprøven, så skal man vite at skiltingen gjelder i kjøreretningen frem til neste kryss eller skilt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå