AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Dater en mann på 40, så skulle tro fyren er voksen og kan kommunisere hva han ønsker. Han ringer noen ganger hver dag, mens andre ganger er det jeg som initierer all kontakt. Vi bor et lite stykke fra hverandre, så vi har møttes kun en gang. Det var jeg som organiserte, men han ville være med på å dele reiseutgifter, han var superengssjert og koselig mot meg mens jeg besøkte han. Han sa han var interessert i å fortsette å bli kjent, ser for seg oss som par osv. Men fordi han er litt av og på i kontakten og jeg hadde spurt lenge om første møte før det ble noe av så har jeg forsøkt å la han føre litt, og nå er det på overtid med et nytt besøk dersom dette skal kunne ha noe som helst potensiale for å bli noe videre. I tillegg tok jeg opp med han at han føler veldig mye puppemodellen og intababes på Instagram, var ærlig og sa at dette er en stor turn of for meg og spurte hva han selv tenker om dette. Han ble kjempefortvilet og sa han skammet seg, at han har vært for ukritisk da han først fikk Instagram og la de til uten å forstå den gang at dette er synlig for alle og at dette faktisk er ganske teit osv. Han slettet ganske mye, rundt 30 profiler tror jeg. Jeg synes fortsatt hele greia er turn of, men ga det en sjanse videre. Han sa han vil gjøre alt han kan for å få det til å fungere med meg. Men nå er det da slik igjen at jeg flere ganger har sagt at jeg savner han og at vi må møtes igjen, uten at han tar intiativ til å lage planer. Når jeg spør om han fortsatt er interessert sier han selvfølgelig. Han har veldig fleksibel jobb så det er ikke grunnen heller. Kjenner jeg mister interessen når det blir slik at jeg alltid må invitere meg selv eller invitere han 5-10 ganger før han faktisk kommer. Anonymkode: 9cad8...452
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Han er ikke interessert. Anonymkode: 15626...153 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Kan du ikke si hva du føler til ham bare? "Jeg føler jeg alltid må initiativ til at vi skal møtes, og dette gjør meg usikker på oss". Anonymkode: d1511...208
Gjest WhisperingWind Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Hadde tatt det som et hint i seg selv. En interessert mann holder seg ikke unna for 10 ville hester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå