AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Har datet litt i det siste og møtt en litt Jason Mamoa type fyr. Han er lidenskapelig, direkte, intens og veldig engasjert. Han er stor og sterk og løfter meg hver gang vi treffes før vi kysser lidenskap hei. Han prater og forteller masse med slik livsgnist og gir så mye av seg selv i alle situasjoner. Ikke at vi har vært i så mange enda, bare kjent han en liten stund. Jeg blir så energisk og fylt med masse lykkefølelse både når jeg er med han og når jeg tenker på han. Jeg føler vi begge er to åpne og veldig direkte mennesker. Elsker å henge med han. Det fløy en hybelkanin forbi foten min da jeg satt i sofaen hans. Han fanget den og gikk og kastet den i do. Andre som liker sånne menn? Anonymkode: 1240e...ccd 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 42 minutter siden, AnonymBruker said: Det fløy en hybelkanin forbi foten min da jeg satt i sofaen hans. Han fanget den og gikk og kastet den i do. Wow!! Fy svarte for en tøffing!!!!! Anonymkode: 0b44a...e32 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har datet litt i det siste og møtt en litt Jason Mamoa type fyr. Han er lidenskapelig, direkte, intens og veldig engasjert. Han er stor og sterk og løfter meg hver gang vi treffes før vi kysser lidenskap hei. Han prater og forteller masse med slik livsgnist og gir så mye av seg selv i alle situasjoner. Ikke at vi har vært i så mange enda, bare kjent han en liten stund. Jeg blir så energisk og fylt med masse lykkefølelse både når jeg er med han og når jeg tenker på han. Jeg føler vi begge er to åpne og veldig direkte mennesker. Elsker å henge med han. Det fløy en hybelkanin forbi foten min da jeg satt i sofaen hans. Han fanget den og gikk og kastet den i do. Andre som liker sånne menn? Anonymkode: 1240e...ccd Bor han på Voss? Anonymkode: 4d975...8b8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Bor han på Voss? Anonymkode: 4d975...8b8 Hovedstaden😎 Anonymkode: 1240e...ccd
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Skrevet 10. januar 2024 DeLorean skrev (16 minutter siden): Hybelkaniner flyr ikke, de svever. Da skjønner du den elektriske kjemien vi har!😍 Når hybelkaniner flyr💫🌟💫 Anonymkode: 1240e...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #7 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Wow!! Fy svarte for en tøffing!!!!! Anonymkode: 0b44a...e32 He's a big hairy baddas😎 Anonymkode: 1240e...ccd
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #8 Skrevet 10. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: He's a big hairy baddas😎 Anonymkode: 1240e...ccd Anonymkode: 0b44a...e32
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #9 Skrevet 10. januar 2024 Så hyggelig da, kos deg 😊 Anonymkode: 4b8e3...e2c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #10 Skrevet 10. januar 2024 Jeg kan så absolutt relatere. Jeg fant noe bøss på gølvet, og bara slæmma hånda rett nedpå og plukka det opp med bare henda. Pælma det i søpla, løfta søppelposen opp med én hånd , knøt en skikkelig båtsmannsknop og tuppa den mådderføkkern rett i søppelcontaineren. Etterpå satt jeg meg på en vedstabel og åpna en Heineken mens jeg nappa noe lo fra flannelsskjorta med bare fingra. Anonymkode: 0b44a...e32 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #11 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kan så absolutt relatere. Jeg fant noe bøss på gølvet, og bara slæmma hånda rett nedpå og plukka det opp med bare henda. Pælma det i søpla, løfta søppelposen opp med én hånd , knøt en skikkelig båtsmannsknop og tuppa den mådderføkkern rett i søppelcontaineren. Etterpå satt jeg meg på en vedstabel og åpna en Heineken mens jeg nappa noe lo fra flannelsskjorta med bare fingra. Anonymkode: 0b44a...e32 ❤️ Anonymkode: 1240e...ccd
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #12 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): mens jeg nappa noe lo fra flannelsskjorta Anonymkode: 0b44a...e32 Jeg tenker vi sier "nedkjempet noe lo". Anonymkode: 904f3...19c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå