AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Jeg har slitt veldig mye psykisk fra jeg var liten. Er nå voksen og har nesten nettopp fått baby. Har alltid hatt mye angst og vært deprimert, veldig urolig, aldri klart å konsentrere meg og mye annet. Nå skal jeg bli utredet for adhd, men er skikkelig redd for barnevernet. Har en angst for det. Selv om jeg vet at jeg ikke har noen grunn for det, da jeg tar veldig godt vare på barnet, og fungerer helt fint med barnet. Men er redd det skal bli noe styr, da de leser gamle journaler, da jeg hadde mye angst, deprimert. andre her som har blitt utredet etter dere har fått barn? Barnevernet blir vell ikle bare koblet inn pga det?? 😢 Anonymkode: acd1c...144
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Her har mannen fått utredning etter barn nummer to. Ingen meldinger til barnevernet. Lykke til - håper du finner ut av det og at livet ditt henger mer sammen etterhvert! Anonymkode: 3b08e...077 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har slitt veldig mye psykisk fra jeg var liten. Er nå voksen og har nesten nettopp fått baby. Har alltid hatt mye angst og vært deprimert, veldig urolig, aldri klart å konsentrere meg og mye annet. Nå skal jeg bli utredet for adhd, men er skikkelig redd for barnevernet. Har en angst for det. Selv om jeg vet at jeg ikke har noen grunn for det, da jeg tar veldig godt vare på barnet, og fungerer helt fint med barnet. Men er redd det skal bli noe styr, da de leser gamle journaler, da jeg hadde mye angst, deprimert. andre her som har blitt utredet etter dere har fått barn? Barnevernet blir vell ikle bare koblet inn pga det?? 😢 Anonymkode: acd1c...144 Har tre barn, fikk adhd diagnose etter de kom til verden, aldri snakk om barnevern. Anonymkode: bde11...21e 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 BV kommer ikke på banen fordi du får en adhd-diagnose, de kommer kun hvis du har så stor funksjonssvikt at du ikke tar deg av barna dine. Dette er uavhengig av diagnoser, så slapp av. Tvert i mot er det bedre med diagnose og behandling slik at du får det bedre, for da er du en bedre forelder Anonymkode: 8db23...0f1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 Jeg ble diagnostisert mrd ADHD mens 2. Barnet var baby. Fikk beskjed om å komme tilbake når jeg ikke ammer mer for medisinutprøving. Ellers skjedde det ikke noe annet. Aldri hørt snakk om barnevernet vi iallefall. Anonymkode: e6807...36f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble diagnostisert mrd ADHD mens 2. Barnet var baby. Fikk beskjed om å komme tilbake når jeg ikke ammer mer for medisinutprøving. Ellers skjedde det ikke noe annet. Aldri hørt snakk om barnevernet vi iallefall. Anonymkode: e6807...36f Gikk du selv og ba om utredning da barnet var baby? Eller mens du var gravid? Anonymkode: acd1c...144
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #7 Skrevet 10. januar 2024 Var aldri snakk om bv når jeg utredet meg. Det er ikke et tema, så ikke bekymre deg for det. Jeg har senere blitt utredet og behandlet for c-ptsd, altså traumebehandling, da jeg ble ganske dårlig. Heller ikke der var det snakk om bv. Vi snakket litt om barnet mitt, og behandler var ikke bekymret, hun mente at jeg var fullt ut i stand til å ivareta barnet. Anonymkode: c5a73...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå