AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Stikkprøve her, inspirert av tråden opprettet av en dame med kjæreste som er litt for god venn med eksen. Hadde dere MENN godtatt at dama spiste middag med eksen under fire øyne 2-3- ganger i måneden, hadde daglig kontakt med eksen på sosiale medier og var titt og ofte innom ham for å hjelpe ham med det praktiske med matlaging, klesvask osv? Hvis ikke, hvorfor ikke? Anonymkode: 6ba73...9cc 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Wtf? Hvorfor er de ekser da? Anonymkode: 0813d...37b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Stikkprøve her, inspirert av tråden opprettet av en dame med kjæreste som er litt for god venn med eksen. Hadde dere MENN godtatt at dama spiste middag med eksen under fire øyne 2-3- ganger i måneden, hadde daglig kontakt med eksen på sosiale medier og var titt og ofte innom ham for å hjelpe ham med det praktiske med matlaging, klesvask osv? Hvis ikke, hvorfor ikke? Anonymkode: 6ba73...9cc Nei, NEI, NEI ! Mann 45+ Anonymkode: 9a05d...fdc
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stikkprøve her, inspirert av tråden opprettet av en dame med kjæreste som er litt for god venn med eksen. Hadde dere MENN godtatt at dama spiste middag med eksen under fire øyne 2-3- ganger i måneden, hadde daglig kontakt med eksen på sosiale medier og var titt og ofte innom ham for å hjelpe ham med det praktiske med matlaging, klesvask osv? Hvis ikke, hvorfor ikke? Anonymkode: 6ba73...9cc "litt for god kontakt" er vel nettopp det, for mye, så ingen aksepterer det, men hvor grensen for hva som er for mye er veldig forskjellig Dama er venn med eksen, null problem, og jeg er også venn med en eks, vi kan fint ha en middag for to, akkurat som jeg kunne gjort med en kompis Anonymkode: 29e40...e27
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 Ingen problem for meg. Regner med det ikke hadde vært slutt mellom de hvis de fremdeles hadde følelser for hverandre. Mye bedre at de er venner, enn at eksen hennes hadde hatet henne, da hadde jeg lurt på hva slags person hun egentlig var. Anonymkode: cc1f3...7eb
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Skrevet 10. januar 2024 Som mannen min sa: det er en grunn til at han er en eks og det bekymrer meg ikke et øyeblikk. Vi er ikke venner mer for livet skjer og man flytter på seg, men vi bodde sammen en lenger periode etter vi slo opp, også mens jeg datet min nåværende mann. Jeg syns det var noe (veldig) kleint for meg, de så på fotballkamp sammen også, men det er jo hyggelig de kom overens som venner da og ikke var bitre noen av dem Anonymkode: 9d2b0...322
Fremmed fugl Skrevet 10. januar 2024 #7 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Stikkprøve her, inspirert av tråden opprettet av en dame med kjæreste som er litt for god venn med eksen. Hadde dere MENN godtatt at dama spiste middag med eksen under fire øyne 2-3- ganger i måneden, hadde daglig kontakt med eksen på sosiale medier og var titt og ofte innom ham for å hjelpe ham med det praktiske med matlaging, klesvask osv? Hvis ikke, hvorfor ikke? Anonymkode: 6ba73...9cc Spørsmålet er vel hvorfor hun driver på sånn, hadde stilt spørsmålet.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #8 Skrevet 11. januar 2024 Jeg har god kontakt med min eks. Han blir invitert til oss hver jul. Vi ringes, meldes osv. Kanskje ikke akkurat så ofte som det nevnes her, men han er liksom en del av familien min. Og han er far til min sønn. Mannen min har syns at det har vært helt greit i de 20 årene vi har vært sammen. Anonymkode: 49475...195
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå