AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Del Skrevet 10. januar 2024 Er dette noe som kan fungere? Noen som har prøvd dette? Jeg vurderer å introdusere leketøy i sexlivet og tannbørsten er jo lett tilgjengelig. Setter selvfølgelig på ren børste først. Anonymkode: 59657...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 10. januar 2024 #2 Del Skrevet 10. januar 2024 Nei ikke kjøp det...gå på kondomeriet.no og kjøp deg noe skikkelig der inne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Del Skrevet 10. januar 2024 Sofakona skrev (Akkurat nå): Nei ikke kjøp det...gå på kondomeriet.no og kjøp deg noe skikkelig der inne Ikke snakk om å kjøpe. Jeg har en allerede og lurer på om det er verdt å prøve. Ts Anonymkode: 59657...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 10. januar 2024 #4 Del Skrevet 10. januar 2024 Nei...den gir for lite vibrasjon og den vibrerer bare frem og tilbake. Og du vil iallefall ikke bruke selve tannbørste på klitoris..da ber du om vondt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Del Skrevet 10. januar 2024 Bare å prøve. Kan være litt hard da men du får orgasme på null time. Anonymkode: 477e2...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvi Normalbakken Skrevet 10. januar 2024 #6 Del Skrevet 10. januar 2024 Storebroren min fikk elektrisk Børre til jul en gang, så jeg brukte den masse når jeg var alene hjemme. Dette var når jeg var ung og før jeg fikk ekte leker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #7 Del Skrevet 10. januar 2024 Poor Mans vibrator... Nødløsning i beste fall Anonymkode: e7b55...530 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #8 Del Skrevet 10. januar 2024 God erfaring med det! Har prøvd ulike vibratorer og elektrisk tannbørste funker fjell for meg. Legger en truse mellom. Syns vibrasjonen er kraftig og god. Bruker den ikke til tannpuss da. Anonymkode: a406c...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #9 Del Skrevet 10. januar 2024 Sofakona skrev (2 timer siden): Nei...den gir for lite vibrasjon og den vibrerer bare frem og tilbake. Og du vil iallefall ikke bruke selve tannbørste på klitoris..da ber du om vondt Legger du den med bakenden på, og bruker den vibreringen, eller tar du av selve børsten og bruker metallpinnen? Tenkte om den kanskje var for liten. Til dere som har brukt det: er det på klitoris det funker best, eller rundt om i underlivet. Har ikke brukt vibrator noen gang. Skjønner at jeg bare må prøve og finne ut selv om det er noe for meg siden opplevelsene her spriker så. Ts Anonymkode: 59657...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #10 Del Skrevet 10. januar 2024 Ikke bruk metallpinnen! Da tror jeg du får sår... Jeg har brukt børstedelen. Brukte truse, som en annen også påpeker. Synes å huske at den var såpass intens at jeg brukte den litt ved siden av klitoris. Prøv deg forsiktig fram uansett. Anonymkode: 682c6...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 10. januar 2024 #11 Del Skrevet 10. januar 2024 Sølvi Normalbakken skrev (3 timer siden): Storebroren min fikk elektrisk Børre til jul en gang, så jeg brukte den masse når jeg var alene hjemme. Dette var når jeg var ung og før jeg fikk ekte leker. Må jo ha vært ekstremt intenst og stiv bust? Ble orgasmene veldig intense? Håper ikke storebror brukte den etterpå.. hi hi😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #12 Del Skrevet 10. januar 2024 Har brukt baksiden presset mot penishodet og strengen. Det går som fy og kommer som en orkan😅 Det blir ikke mye stille når orgasmen kommer😅 Anonymkode: e8ef8...85f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #13 Del Skrevet 10. januar 2024 Ta av børsten, legg fingeren på klitten og børsten oppe neglen din. Enjoy! Anonymkode: bc486...622 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #14 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ta av børsten, legg fingeren på klitten og børsten oppe neglen din. Enjoy! Anonymkode: bc486...622 Her var det mange forskjellige teknikker å prøve. Kjekt å høre at det er mage som har god erfaring med det. Skal definitivt prøve. Kjekt å prøve noe som er lett tilgjengelig uten å måtte kjøpe nytt. Er det et godt alternativ til dedikert vibrator? Ts Anonymkode: 59657...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 10. januar 2024 #15 Del Skrevet 10. januar 2024 Kjøp heller no ordentlige greier ment for vagina. Tannbørste i munnen. Munnbakterier og underlivsflora, ikke miks. Husk toycleaner. Bullet vibrator koster 99.- og er sinnsykt godt på oss men og😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 10. januar 2024 #16 Del Skrevet 10. januar 2024 2 minutter siden, Sander33 said: Munnbakterier og underlivsflora, ikke miks. .. Nei til oralsex? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 11. januar 2024 #17 Del Skrevet 11. januar 2024 proghodet skrev (18 timer siden): .. Nei til oralsex? ..En elektrisk tannbørste tar inn vann i drivakslingen, og kan ikke rengjøres. du kan se vann trekker igjennom hele maskinen.. Du får stå for at tannbørste vibrator og oralsex sammenstilles. Men ja, etter en måneder så er det bakterievekstmessig inni den tannbørsten som å få oralsex fra noen som har dødsånde, etter ikke å ha vasket munnen, spist eller pusset noe på månedsvis. Mulig du synes det er ok. Kjøp noe beregnet på kjønnsorganer. Fortsatt lyst på elektrisk tannbørste: They’ve found that one uncovered toothbrush can harbor more than 100 million bacteria, including E. coli bacteria, which can cause diarrhea, and staphylococci (“Staph”) bacteria that cause skin infections. https://www.periodontal.com/toothbrush-terror-can-toothbrush-make-sick/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #18 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 13.27): Er dette noe som kan fungere? Noen som har prøvd dette? Jeg vurderer å introdusere leketøy i sexlivet og tannbørsten er jo lett tilgjengelig. Setter selvfølgelig på ren børste først. Anonymkode: 59657...594 Ja, den fungerer den 🙂 Anonymkode: 4b0cb...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #19 Del Skrevet 11. januar 2024 Ja, det er det jeg bruker, med børstehodet, noen ganger skaftet som en dildo, så skamfullt å skrive. Men setter en brødpose over den, så den ikke blir grisete og slik at klitorisen min ikke blir skadet av børstehårene. Veldig innstenst, bruker den på instillingen super sensitive. Det er en io, så vil ikke ødelegge den over onani, men den funker mye bedre enn vibrator for meg. Kommer noen ganger på bare minuttet, nesten under. Liker den like godt som dusj hodet, de eneste tingene som får meg til å stønne. Anonymkode: 106fe...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #20 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja, det er det jeg bruker, med børstehodet, noen ganger skaftet som en dildo, så skamfullt å skrive. Men setter en brødpose over den, så den ikke blir grisete og slik at klitorisen min ikke blir skadet av børstehårene. Veldig innstenst, bruker den på instillingen super sensitive. Det er en io, så vil ikke ødelegge den over onani, men den funker mye bedre enn vibrator for meg. Kommer noen ganger på bare minuttet, nesten under. Liker den like godt som dusj hodet, de eneste tingene som får meg til å stønne. Anonymkode: 106fe...6ad Bruker du glidemiddel da når du har plastpose da? Hva mener du med skaftet? Den tykke delen med bryteren på som du holder? Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Har ikke prøvd dildo heller. Hvorfor er det skamfullt å skrive? Ts Anonymkode: 59657...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå