Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med fagskolen kristiania? Vurderer å ta administrativ koordinator, lurer på om det er verdt det? 

Anonymkode: a5522...07b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er ikke skolen, for Kristiania er en anerkjent og grei skole. Derimot studieretningen. Du vil neppe få jobb med en slik utdannelse, da du konkurrerer med de som har både bachelor og/eller master i økonomi og administrasjon eller HR. 

Anonymkode: e943b...476

• Liker 2
Skrevet

Det var verdt det for meg, lærte mye. Gjorde at jeg ble bedre på tastaturet. man får mer lønn og flere intervjuer. 

Skrevet

Nei. Kan du ikke ta en bachelor? Da stiller du sterkere. Det er så mange som er kvalifiserte til å jobbe med sånt at du ville havnet langt nede på kandidatlista.

Anonymkode: 64938...4ec

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk ett år med noe annet enn det du vurderer, men jeg synes det var veldig bra, og har lært utrolig mye av flinke lærere som har peiling på bransjen man skal inn i, mye som jeg ikke hadde klart å lære på egenhånd. Så så lenge du er der for å faktisk lære noe, dukker opp på skolen når det er skole og gjør leksene dine, bør det gå bra. Vet ikke noe særlig om retningen du vurderer dessverre, men selve fagskolen var for meg en positiv opplevelse, og det overrasker meg at så mange arbeidsgivere (hvis man skal gå utifra det man leser på KG) rynker litt på nesen når de ser at man har tatt utdannelsen sin der.

Anonymkode: a4ec0...e93

Skrevet

Både høyskolen Kristiania og fagskolen Kristiania er veldig bra. Det kan være utfordrende å få jobb med fagskolegrad, men dersom du er feks helsesekretær i bunn - så stiller du sterkt.

Anonymkode: 7239c...984

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...