AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Del Skrevet 10. januar 2024 Dette gjelder i alle fall her i Norge og mange vestlige land. For meg virker det som om de stemmer bare basert på sine personlige liv. Om jeg kan få det og det. Så er alt ok. Alt annet er ikke så relevant. Kvinner får nesten ingen barn lenger. Fruktbarheten er nede til 1,41 og vil trolig være nede i 1 om noen år. I mellomtiden oversvømmes Norge av innvandrere som ikke liker oss. Som hjelper hverandre opp og frem. Norske barn sitter igjen med svarteper. Økonomien går rett adundas. Jeg tror at majoriteten av norske menn har jobbet febrilsk med stemmeseddelen og ellers for å få bukt med problemene. Men siden de er under 50% av befolkningen går det ikke. Hvorfor er det egentlig slik? Anonymkode: 5d3ff...169 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Del Skrevet 10. januar 2024 Og hvorfor tror du de fleste menn stemmer utifra andre kriterier enn kvinner? Har du noen kilder for synspunktene dine, eller er det bare noe du har kokt sammen i hoder? Anonymkode: a49ea...f1c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hvorfor tror du de fleste menn stemmer utifra andre kriterier enn kvinner? Har du noen kilder for synspunktene dine, eller er det bare noe du har kokt sammen i hoder? Anonymkode: a49ea...f1c hodet* Anonymkode: a49ea...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Del Skrevet 10. januar 2024 På gruppenivå er det vel oftest slik at kvinner fokuserer mest på nære ting, mens menn er mer opptatt av større saker og de lange linjene. Apropos fruktbarhet lurer jeg på hva den er blant etnisk norske kvinner. Under halvparten av barna i barnehagen har norske mødre, inkludert min sønn, til tross for at det ikke er et spesielt innvandrertett område i utgangspunktet. Anonymkode: 036b3...114 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette gjelder i alle fall her i Norge og mange vestlige land. For meg virker det som om de stemmer bare basert på sine personlige liv. Om jeg kan få det og det. Så er alt ok. Alt annet er ikke så relevant. Kvinner får nesten ingen barn lenger. Fruktbarheten er nede til 1,41 og vil trolig være nede i 1 om noen år. I mellomtiden oversvømmes Norge av innvandrere som ikke liker oss. Som hjelper hverandre opp og frem. Norske barn sitter igjen med svarteper. Økonomien går rett adundas. Jeg tror at majoriteten av norske menn har jobbet febrilsk med stemmeseddelen og ellers for å få bukt med problemene. Men siden de er under 50% av befolkningen går det ikke. Hvorfor er det egentlig slik? Anonymkode: 5d3ff...169 For deg virker det sånn, og du tror ja. Men argumentasjonen din er da heller tynn. Men er du at de kvinnene som får mange barn, gjør det for nasjonen sin skyld? Har du prøvd å finne forskning som støtter hva du tror? Anonymkode: 3ef64...e2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #6 Del Skrevet 10. januar 2024 Nasjoner er en illusjon. Sjekk Europakartet gjennom tidene… Anonymkode: f6c7f...922 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #7 Del Skrevet 10. januar 2024 Men nesten alle menn stemmer jo Høyre og Ap?? Som absolutt vil at vi skal være en ubetydelig utkant i EU, fylt med ikke-vestlige innvandrere. Anonymkode: bab2b...969 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #8 Del Skrevet 10. januar 2024 Dette er tatt fra statistikk om hva kvinner stemmer og spørreundersøkelser om hva de bryr seg om. Samt nedievaner. Kvinner følger nesten ikke med på hva som skjer i verden. Anonymkode: 5d3ff...169 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 10. januar 2024 #9 Del Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er tatt fra statistikk om hva kvinner stemmer og spørreundersøkelser om hva de bryr seg om. Samt nedievaner. Kvinner følger nesten ikke med på hva som skjer i verden. Anonymkode: 5d3ff...169 Link til denne statistikken og spørreundersøkelsen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #10 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dette gjelder i alle fall her i Norge og mange vestlige land. For meg virker det som om de stemmer bare basert på sine personlige liv. Om jeg kan få det og det. Så er alt ok. Alt annet er ikke så relevant. Kvinner får nesten ingen barn lenger. Fruktbarheten er nede til 1,41 og vil trolig være nede i 1 om noen år. I mellomtiden oversvømmes Norge av innvandrere som ikke liker oss. Som hjelper hverandre opp og frem. Norske barn sitter igjen med svarteper. Økonomien går rett adundas. Jeg tror at majoriteten av norske menn har jobbet febrilsk med stemmeseddelen og ellers for å få bukt med problemene. Men siden de er under 50% av befolkningen går det ikke. Hvorfor er det egentlig slik? Anonymkode: 5d3ff...169 Vel, mange menn importerer unge damer fra mange forskjellige land KUN fordi disse damene er sexy. Er det å ta vare på landet og nasjonen? At de skal importere utlendinger i fleng bare fordi de skal få pult noe ungt og fint? Anonymkode: 1adef...c7a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #11 Del Skrevet 11. januar 2024 Menn har jo alltid til alle tider vært opptatt av å beskytte sin familie, sin, gruppe, sin klan. Menn ser at stabiliteten er truet ved at nye grupper innvandrer, skaper sine nettverk og kan utgjøre en fremtidig trussel. Kvinner er nok ikke så opptatte av det. De tenker "stakkars" og mener at så mange som mulig bør få komme hit. Hvem som etter hvert styrer dette landet og sitter ved makten tror jeg mange kvinner bryr seg mindre om. De blir som regel sammen med de som har mest makt og bestemmer akkurat nå. Hvis det kommer nye "herskere" lokalt så tilpasser de seg og blir sammen med dem i stedet og adopterer deres måte å leve på. Deres kultur blir den nye måten å gjøre det på. Gjengledere mangler aldri norske villige damer. Norge hadde en befolkning på 1,5 mill mennesker i 1940. 120.000 norske kvinner hadde forhold til tyske soldater. Nye maktstrukturer? , da snur de seg etter dem og de blir de populære. Kvinner er ganske adaptive, de tilpasser seg, det er jo en smart overlevelsesmekanismen. Være på samme lag til de som til enhver tid har mest makt. Anonymkode: 8c2aa...9ea 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #12 Del Skrevet 11. januar 2024 Google "Rollo Tomassi war brides" så finner du svaret. Anonymkode: 17a7b...945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #13 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Menn har jo alltid til alle tider vært opptatt av å beskytte sin familie, sin, gruppe, sin klan. Menn ser at stabiliteten er truet ved at nye grupper innvandrer, skaper sine nettverk og kan utgjøre en fremtidig trussel. Kvinner er nok ikke så opptatte av det. De tenker "stakkars" og mener at så mange som mulig bør få komme hit. Hvem som etter hvert styrer dette landet og sitter ved makten tror jeg mange kvinner bryr seg mindre om. De blir som regel sammen med de som har mest makt og bestemmer akkurat nå. Hvis det kommer nye "herskere" lokalt så tilpasser de seg og blir sammen med dem i stedet og adopterer deres måte å leve på. Deres kultur blir den nye måten å gjøre det på. Gjengledere mangler aldri norske villige damer. Norge hadde en befolkning på 1,5 mill mennesker i 1940. 120.000 norske kvinner hadde forhold til tyske soldater. Nye maktstrukturer? , da snur de seg etter dem og de blir de populære. Kvinner er ganske adaptive, de tilpasser seg, det er jo en smart overlevelsesmekanismen. Være på samme lag til de som til enhver tid har mest makt. Anonymkode: 8c2aa...9ea Wow. Da har i alle fall kvinner en skummel natur og jeg tror du delvis har rett. Kvinner flest tilpasser seg det som skjer rundt og driter i ting som folket eller nasjonen. Anonymkode: 5d3ff...169 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #14 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Menn har jo alltid til alle tider vært opptatt av å beskytte sin familie, sin, gruppe, sin klan. Menn ser at stabiliteten er truet ved at nye grupper innvandrer, skaper sine nettverk og kan utgjøre en fremtidig trussel. Kvinner er nok ikke så opptatte av det. De tenker "stakkars" og mener at så mange som mulig bør få komme hit. Hvem som etter hvert styrer dette landet og sitter ved makten tror jeg mange kvinner bryr seg mindre om. De blir som regel sammen med de som har mest makt og bestemmer akkurat nå. Hvis det kommer nye "herskere" lokalt så tilpasser de seg og blir sammen med dem i stedet og adopterer deres måte å leve på. Deres kultur blir den nye måten å gjøre det på. Gjengledere mangler aldri norske villige damer. Norge hadde en befolkning på 1,5 mill mennesker i 1940. 120.000 norske kvinner hadde forhold til tyske soldater. Nye maktstrukturer? , da snur de seg etter dem og de blir de populære. Kvinner er ganske adaptive, de tilpasser seg, det er jo en smart overlevelsesmekanismen. Være på samme lag til de som til enhver tid har mest makt. Anonymkode: 8c2aa...9ea Menn har siden vikingtiden hentet bruder fra utlandet. Så ikke ta den. Kvinnehatet ditt kan du ta andre steder enn kvinneforum. Anonymkode: 1adef...c7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #15 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Wow. Da har i alle fall kvinner en skummel natur og jeg tror du delvis har rett. Kvinner flest tilpasser seg det som skjer rundt og driter i ting som folket eller nasjonen. Anonymkode: 5d3ff...169 Da får dere menn bli sammen med hverandre og holde dere langt borte fra de slemme, skumle kvinnene. Anonymkode: 1adef...c7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 11. januar 2024 #16 Del Skrevet 11. januar 2024 Kvinner er jo generelt "så snille og varme i hjertet sitt" og stemmer svært venstreradikalt i en slags misforstått tro på at det finnes noe som heter rettferdighet. Det merkelige er at de stemmer på en fordeling av goder som i all hovedsak går ut over dem selv. Økonomi, trygghet, velferd og fremtidshåp faller i grus. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #17 Del Skrevet 11. januar 2024 Jeg vil jo si det er å tenke på landet sitt at man heller ønsker noen flere velfungerende innvandrere framfor en skokk dysfunksjonelle nordmenn, noe som fort kan bli resultatet dersom de dummeste norske folka tar Ernas oppfordring om å formere seg alt for bokstavelig? Anonymkode: a6bd5...950 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trallalala Skrevet 11. januar 2024 #18 Del Skrevet 11. januar 2024 On 1/10/2024 at 12:48 PM, AnonymBruker said: Dette gjelder i alle fall her i Norge og mange vestlige land. For meg virker det som om de stemmer bare basert på sine personlige liv. Om jeg kan få det og det. Så er alt ok. Alt annet er ikke så relevant. Kvinner får nesten ingen barn lenger. Fruktbarheten er nede til 1,41 og vil trolig være nede i 1 om noen år. I mellomtiden oversvømmes Norge av innvandrere som ikke liker oss. Som hjelper hverandre opp og frem. Norske barn sitter igjen med svarteper. Økonomien går rett adundas. Jeg tror at majoriteten av norske menn har jobbet febrilsk med stemmeseddelen og ellers for å få bukt med problemene. Men siden de er under 50% av befolkningen går det ikke. Hvorfor er det egentlig slik? Anonymkode: 5d3ff...169 Vel, nasjonen Norge er ein del av verdenssamfunnet. Det lønnar seg for Norge om det går greit i resten av verden. Så derfor går ikkje kvinnestemma mi til egoistiske parti som tenker kortsiktig og kun på Norge. For det er ikkje bra for Norge. Folk/politikere burde tenke meir langsiktig. Vanskelig og komplekst, ja, men slik er verden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 12. januar 2024 #19 Del Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 12.48): Dette gjelder i alle fall her i Norge og mange vestlige land. For meg virker det som om de stemmer bare basert på sine personlige liv. Om jeg kan få det og det. Så er alt ok. Alt annet er ikke så relevant. Kvinner får nesten ingen barn lenger. Fruktbarheten er nede til 1,41 og vil trolig være nede i 1 om noen år. I mellomtiden oversvømmes Norge av innvandrere som ikke liker oss. Som hjelper hverandre opp og frem. Norske barn sitter igjen med svarteper. Økonomien går rett adundas. Jeg tror at majoriteten av norske menn har jobbet febrilsk med stemmeseddelen og ellers for å få bukt med problemene. Men siden de er under 50% av befolkningen går det ikke. Hvorfor er det egentlig slik? Anonymkode: 5d3ff...169 Kvinner får nesten ingen barn lenger? Har det slått deg at menn ikke vil ha barn. De vil helst surre rundt som umodne guttunger til langt opp i 50 årene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #20 Del Skrevet 12. januar 2024 Menn er mer kompetitive. Skyldes det gener, eller at de får lov til/ må lekesloss som barn og jobbe seg opp som voksne for å få innpass hos kvinner, det vet jeg ikke. Ut fra dette kan man forvente at menn i større grad tror på den fri vilje, sin egen lykkes smed og det perfekte frie marked. Som naturlig plasserer dem til høyre politisk, mens kvinnene motsatt. Nasjonalisme hører av litt snodige grunner til på høyresida (selv om SP også driver med sånt) Anonymkode: be557...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå