AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Altså du blir avhengig av å ta pillen for å ikke bli avhengig av noe. Litt ironisk men. https://www.theatlantic.com/health/archive/2023/05/ozempic-addictive-behavior-drinking-smoking/674098/ Du blir for aldri for full. Aldri for mye sjokolade. Aldri scrolle på KG i 2 timer mer. Anonymkode: 92b61...b93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Ja det hadde jeg gjort. Regner da med at pillen er billigere enn alle tusener jeg spiller bort. Anonymkode: 87b83...6ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar nei, jeg er avhengig av å trene Anonymkode: c337d...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar (endret) En miks av wegovy + Naltrekson/bupropion man tenker på? Er kun evt overspising jeg trenger den førstnevnte for men jeg ser bra ut fysisk så kan ikke si jeg eeeeegentlig trenger dette her altså. Ikke røyker/ikke bruker snus, ikke drikker jeg særlige ofte eller mye. Jeg bruker absolutt ikke narkotika. Endret 10. januar av Fighter83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar Har ingen usunne avhengigheter heldigvis. Min største avhengighet er at jeg MÅ ut i skogen på daglig basis for å tømme hodet/slappe av, og den avhengigheten elsker jeg😍 Anonymkode: db304...34e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå