AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Denne blir nok litt lang, men må bare få ut frustrasjon, og trenger råd til hvordan jeg skal avslutte. Han er 27 og jeg (dame) 23 år. Vi ble kjent for noen år siden. Det har aldri vært noe flørt på gang, skjedd noe seksuelt eller hatt følelser for hverandre inne i bildet. For 2 år siden fikk han seg dame, og de er fortsatt sammen. Jeg er selv i et forhold. Til problemet.. Hva enn jeg gjør så er det feil for han. Sier jeg ifra om noe som ikke er greit, så er det også min feil. Står jeg opp for meningen min, nei da er det også feil. Mye som går igjen er så ufattelig barnslig at det er ingen vits i å henge seg opp i… Legger ved eksempler under: Jeg er ikke kjempe opptatt når det kommer til Snapchat. Han kan bli sint og «bekymret» hvis jeg slår av det dumme snap kartet. Jeg orker ikke å ha på det kartet da jeg føler meg overvåket, og folk trenger ikke å se hvor jeg er. I tillegg så reagerer han hvis jeg ikke sender «❤️» emojier. Sa ifra til han at hjerter sender jeg til kjæresten min, og det kan du også gjøre til dama de. Dette var også feil av meg. Hvis jeg tar et bildet der jeg har teppe over meg, så kan han svare: «Fryser du? Skal jeg komme å varme deg?😞❤️». I tillegg kan han kommentere at jeg er søt osv.. Jeg har sagt ifra enkelte ganger at noe av tingene han har sagt er ikke greit når han har dame. Jeg skulle absolutt sagt dette ifra til dama hans, men hu er ikke på sosiale medier, og jeg finner ikke tlf nr hennes. Jeg har i tillegg også tatt avstand fra han i de siste ukene, men det får jeg nesten ikke lov til. Jeg er så jævla lei nå at jeg orker ikke mer. Tipper uansett hvis jeg avslutter, så klikker det for han, men dette er det beste for meg. Hvordan skal jeg avslutte dette vennskapet? Anonymkode: 81cf2...d61
Andro Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 (endret) Han kan ikke gi deg lov til noe eller nekte deg lov til noe. Du er ikke hans, og du trenger ikke å ta hensyn til hva han mener om din bruk av snap eller hjerter. Han opptrer som en eiesyk og sjalu elsker, ikke som en venn, og det må du formidle. Si/skriv at du avslutter kontakt om han ikke overholder grensene dine mtp. flørt, utidig innblanding og kommunikasjonsmåte. Skjønner han ikke noe så grunnleggende, så tenker jeg å bare avslutte kontakten. Endret 10. januar 2024 av Andro 2 1
Macro Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Om han klikker så får han bare klikke. Skriv rett ut at du ikke ønsker vennskap mer og så blokkerer du. Om du ikke blokkerer så kommer han til å bombandere deg med sutrete, manipulerende meldinger. Dette fikser du👊 1
MacadamiaNut Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Typisk menn som alltid vil noe mer i vennskapsforhold…🙄 Tipper han egentlig ville ha deg, mens dama er nr 2..💁🏻♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå