AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Jeg har nå og da våknet på natta av at jeg er skikkelig svett. Såpass at jeg må tørke av med dyna. Hadde tenkt å ta det opp med legen da kraftig nattesvette kan være et symptom på kreft. Men så kom jeg på at det kan være pga. inntak av Tramadol noen timer før leggetid. Er det flere som har opplevd denne bivirkningen? Er for øvrig i 30 årene, slank og i god form. Anonymkode: 8b053...71f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har nå og da våknet på natta av at jeg er skikkelig svett. Såpass at jeg må tørke av med dyna. Hadde tenkt å ta det opp med legen da kraftig nattesvette kan være et symptom på kreft. Men så kom jeg på at det kan være pga. inntak av Tramadol noen timer før leggetid. Er det flere som har opplevd denne bivirkningen? Er for øvrig i 30 årene, slank og i god form. Anonymkode: 8b053...71f Glemte å si at vi har det kjølig på soverommet og sover med vinduet åpent. Ts Anonymkode: 8b053...71f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Om du ser på felleskatalogen er svette en vanlig bivirkning. Men ellers kan svette på natten ha mange faktorer, ikke bare kreft. Kvinner har mer hormonelke svigninger som kan gi nattesvette spesielt mot menstruasjon. Om man har for tykk dyne spiller også inn. Vi kjøpte ny dyne i høst. Den kjennes ikke varm ut når vi legger oss, men både jeg og mannen våkner og er skikkelig svette på natten. Må invistere i en ny ser det ut til. Anonymkode: 101f8...6b8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 Både svette og hetetokter er bivirkninger ved tramadol, sjekk pakningsvedlegget eller felleskatalogen neste gang. Anonymkode: 64cf7...996 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå